• Storma

Vänner i Timrå - Sundsvall

Hej!

Får man komma med er här? Jag bor strax utanför Timrå och har inte heller särskilt många vänner i närheten, flyttade hit för ungefär två år sedan. Är just nu hemma med min lilla bebis som är lite drygt fyra månader nu.

• Storma

lillamye skrev 2008-12-10 11:09:48 följande:

välkommen bor sj utanför timrå vartbor du?
    Tack! Jag bor i Vävland, var bor du?
  • Storma

Jensa1973 skrev 2008-12-10 13:10:16 följande:

StormaVävlamd, vad trevligt där är jag uppvuxen!!
    Vad kul! Det är ett bra område. Bodde tidigare i Sundsvall ett tag men trivs bättre här. Det är nära naturen och ändå inte långt till Sundsvall och Birsta.
  • Storma

Jensa1973 skrev 2008-12-11 12:29:28 följande:

Informationsträffen gav inget mera än sånt jag redan visste.Jo lite bilder på själva förslossningsrum, tider man får vara kvar där och att man oftast slussas till vårdhotellet sedan. Lite kostnader, praktiska saker om parkering..Tror att allt finns att läsa på sjukhusets hemsidawww.lvn.se/templates/DelSiteMain____6168.aspxi de olika flikarna högre upp på sidan!Klart den kan vara värd att gå på om man inte har full almanacka!Men ha inte för höga förväntningar. De tog upp lite om mycket. Alltså inga djupdykningar i de olika bedövningarna, osv.Det började 18,30 vi var klara före 20 d¨å hade vi hunnt med benträckare och fika med lite saft... Men jag vet inte...Hade nog lite högre förväntningar. Ska prata med Anders och höra ifall han vill gå, isåfall går vi dit den 13/1
    Jag var på den där informationen i våras. Blev besviken, men då trodde jag man skulle få gå på rundvandring. Det var så mycket folk där att det inte fanns sittplatser åt alla.
  • Storma

Jag följer gärna med på fika, om ni inte har något emot att jag tar med min bebis?

• Storma

Vad kul! Man blir lätt lite isolerad när man går hemma själv hela dagarna.

• Storma

Det var längesen jag var på innergården. Hur ser det ut där? Är det enkelt att ta med barnvagn eller bör man köra med bilbarnstolen?

När är det planerat för era bebisar att komma?

• Storma

Har själv aldrig fikat där men gått förbi och visst ser det mysigt ut där, så innergården är väl ett bra förslag!

• Storma

Min lilla kille är 4,5 månader nu. Det är mitt första barn.

• Storma

Fika på Innergården Måndag 15 december 16.30

Godistroll - Ida
    Jensa1973 - Jenny
    Storma - Elin

Svar på tråden Vänner i Timrå - Sundsvall