Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Bugaboo tråd nr 16

Nu har jag beställt silver jag med :) men har en frog och skulle ha nya spännen. beställde från kidzshop och dom hade bara till en av sidorna.. var kan man få tag på spännen mer? vill ju kunna använda silver när jag får det .. :)

• malinkaunitz
    Svar på #37

Ja och det skulle ta 2-4 veckor att få det andra.. riktigt tråkigt!!

• malinkaunitz

Hur lång tid brukar det ta och få hem något från bonti??

• malinkaunitz

ingen som vet hur lång tid det tar att få hem saker från bonti med posten?

• malinkaunitz

Jag köpte min väska begangnad.. Den är verkligen värd pengarna.. så kolla om du hittar någon begangnad.. behöver ju inte vara ny!

• malinkaunitz

Nu har jag äntligen fått hem mitt silver toppset.. Men då jag aldrig kommer att använda delen till liggdelen så behöver jag inte den. Tycker ni det är någon ide att sälja den eller spara den och isf sälja allt tillsammans om det kommer den tiden man ska göra det? :)

• malinkaunitz
    Svar på #352
    Mållgan skrev 2008-12-13 22:19:04 följande:
    Halloj! Jag har märkt att skumgummit (det svarta) på handtaget på min cam börjar glida isär. Alltså hålet där "död mans grepp" grejen sitter har blivit större så chassit glipar emellan. Det beror väl på att jag hänger min välpackade JuJu BeAll där jämt. Nån som har nåt tips eller blir det så för alla. Tråkigt eftersom vagnen bara är använd i 4 månader. Kan tänka mig att det inte alls borde va snyggt om det fortsätter att glida isär i samma takt. (Blir det skillnad med bag clips? Funderar på att ha JuJu BeConnected. Hänger man fast dem i skumgummit eller nedanför det, om ni fattar hur jag menar=) )
    Jag har också JuJu beall med connected.. Det funkar faktiskt jätte bra. Spänner fast dom på skumgummit och det har inte glidigt något för mig .. Så värt att testa!!
  • malinkaunitz
    Svar på #412
    Champagne77 skrev 2008-12-15 13:54:50 följande:
    Hej tjejer. Vi har precis gett oss in i barnvagnsdjungel men har fastnat för en cam. Idag sa en kollega till mig att det är jättejobbigt att byta mellan liggdelen och sittdelen för man får bara "en del som man sätter fast på chassit". Man är enligt kollegan tvungen att ta bort massa kardborre och byta mellan liggdelen och sittdelen för att kunna sätta fast dem på chassit. Stämmer detta? Är det jobbigt? Kan man köpa till en extra underdel så man slipper byta?
    Hejsan! Det är inte alls jobbigt. Jag hade mer problem med min trehjuling att byta till sittdel på den. Det går smidigt och lätt.. Men sen har jag en frog men jag antar att det inte är så mycket annorlunda att sätta fast på en cam? Men man kan ju köpa till en ram till men det skulle inte jag ha gjort. Malin
  • malinkaunitz

Vet någon hur många vagnar det finns?

• malinkaunitz

Den går jätte bra på kullersten.. Bor i visby och hela innerstan är av kullersten.. och det är inge problem alls...

• malinkaunitz

Hej! Är det billigt med en 7am åkpåse evolution för 750 kr då jag inte vet vad dom kostar egentligen??

• malinkaunitz

Kan man ha en cameleon varukorg på ett frog chassi?:)

• malinkaunitz

Hejsan!
    Jag har silvertoppen på min frog! passar iaf bra till en svart frog som jag har.. men jag skulle nog inte lägga 1899 eller vad den kosta för den.. Så tyvärr nej jag skulle inte rekomendera att köpa ett silver set :) För 1899 fick jag silvertoppset, mugghållare o en filt!

MGn skrev 2009-01-16 08:01:47 följande:
    Hej allihopa!Jag är sååå sugen på silver setet, är dte någon som har det? är det värt pengarna? visst får man liggdelslock och sittdelstyg också?
  • malinkaunitz

Någon som kan svara snabbt på om man kan tvätta en JuJube skötväska i tvättmaskinen? :) Tack på förhand!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16