Bugaboo tråd nr 16
Nu har jag beställt silver jag med :) men har en frog och skulle ha nya spännen. beställde från kidzshop och dom hade bara till en av sidorna.. var kan man få tag på spännen mer? vill ju kunna använda silver när jag får det .. :)
Nu har jag beställt silver jag med :) men har en frog och skulle ha nya spännen. beställde från kidzshop och dom hade bara till en av sidorna.. var kan man få tag på spännen mer? vill ju kunna använda silver när jag får det .. :)
Ja och det skulle ta 2-4 veckor att få det andra.. riktigt tråkigt!!
Hur lång tid brukar det ta och få hem något från bonti??
ingen som vet hur lång tid det tar att få hem saker från bonti med posten?
Jag köpte min väska begangnad.. Den är verkligen värd pengarna.. så kolla om du hittar någon begangnad.. behöver ju inte vara ny!
Nu har jag äntligen fått hem mitt silver toppset.. Men då jag aldrig kommer att använda delen till liggdelen så behöver jag inte den. Tycker ni det är någon ide att sälja den eller spara den och isf sälja allt tillsammans om det kommer den tiden man ska göra det? :)
Vet någon hur många vagnar det finns?
Den går jätte bra på kullersten.. Bor i visby och hela innerstan är av kullersten.. och det är inge problem alls...
Hej! Är det billigt med en 7am åkpåse evolution för 750 kr då jag inte vet vad dom kostar egentligen??
Kan man ha en cameleon varukorg på ett frog chassi?:)
Hejsan!
Jag har silvertoppen på min frog! passar iaf bra till en svart frog som jag har.. men jag skulle nog inte lägga 1899 eller vad den kosta för den.. Så tyvärr nej jag skulle inte rekomendera att köpa ett silver set :) För 1899 fick jag silvertoppset, mugghållare o en filt!
Någon som kan svara snabbt på om man kan tvätta en JuJube skötväska i tvättmaskinen? :) Tack på förhand!