-
Jag har hört att den kommer kosta runt 13000:-, men den kommer bara tillverkas i 15 ex och säljas på Colette i Paris och i Marc Jacobs-butiker i USA, Amsterdam, London och Dubai.Lille Mammsen skrev 2008-12-07 22:25:12 följande:Typ redan tingade oxå....så man kan säga att INGA är till salu...till "vanligt" folk *suck* hörde något om att den låg på typ 20tusen??? -
SooJuicy skrev 2008-12-08 09:23:19 följande:
Låter lite väl billigt!Tycker jag med, men det är den siffran jag läst i flera bloggar. De kan ju iofs ha fel -
Här är en till bild:
www.miashopping.com/wordpress/wp-content/blogg-images/marcjacobs_bugaboo.jpg
Jag vill med ha. Den är skifin -
Är också en sån som helst vill ha sonen framåt mot mig, men har hittat en Uj 2007 för 3000 som jag tycker var ett bra pris. Fast nu är den röd och inte direkta pojkfärgen, ska försöka hitta någon billig klädsel eller så har jag tur att det är någon som vill byta =)Det är ett jättebra pris. Fast gillar du färgen tycker jag du ska behålla den. Min pojk åker i en röd bugga och mår alldeles utmärkt. Rött är ju en väldigt fin färg och ingen har trott att han är en tjej bara för detNathalie Löwqvist skrev 2008-12-14 12:16:48 följande: -
Hej på er!
Jag har fullt upp med jobb numera och har inte hunnit följa denna tråd särskilt mycket, så denna fråga kanske upprepar sig. Ni får ursäkta mig i såfall.
Är det någon som har koll på vad priserna för begagnade ligger på just nu? Är det lika dåligt som i höstas? Vi funderar på att sälja vår bugga nu när vi ska flytta. Edvin känns nästan för stor för den och UJ:n används mycket mer. Den har det gamnla chassiet men tillverkades sista månaden den modellen gjordes. Till vagnen har jag även en åkpåse, mugghållare och två sufletter. Bör man sälja dem separat eller låta det ingå i vagnen för att locka till sig köpare?
*Detta är ingen annons såklart* -
Det låter bra. Tack!Stargirl skrev 2009-03-02 15:22:11 följande:Jag tycker priserna är rätt höga just nu. Nu när priset dessutom gått upp med 10% så ha lite is i magen en månad till så får du nog ut rätt bra.