• Ia 70

Bugaboo tråd nr 16

Hej tjejer, altså undrar om jag har blivit topsetnarkoman eller??
    Hur många olika topset har Ni?

Jag har ett i svart canvas, röd fleece, blå fleece, orange fleece och i förrgår köpte jag grön fleece. Alltså 5 st!!!

För övrigt åkte jag o stora killen på en maginfluensa ev den lindrigare typen, men ändå
    O så fick jag höra att vattkoppor börjat härja i Stockholm (Vasastaden) Hmm vi ska till Sälen över nyår undrar om vi kan parera det på ngt vis?? Antagligen inte.

imaj : Tack för att du startade upp en ny trår Har lagt till tråden i bildtråden

• Ia 70

Stargirl: brun bas och sand fleece med brun åkpåse, Ååååå så snyggt Var du tvungen att säga det
    Har grå bas (bara grå) hihi. grå åkpåse, men anv. den inte då tjejen e 1 1/2 år o har overall o skor, så borde sälja den.

• Ia 70

Jo e det ngn som hört ngt om nästa års prishöjningar? BONTI trodde på 10%.

• Ia 70

Jo kommer ni ihåg den där Bugaboo liknande vagnen på Blocket? Hon som sålde nya (två st) Bugaboo är jätteintresserade av att kolla vidare på ärendet! Såg att hon uppdaterat sidan i dag (igen) ska bli spännande att se hur det slutar. De hade i alla fall aldrig hört talas om namnet på vagnen. Ngn annan som vet ngt mer?

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Ia 70

Grrrrr, jag upptäckte i helgen att det spruckit i gummit i ramen precis där det tar slut, alldeles ovanför där suflettfästet sitter Jag har bara anv. vagnen sparsamt på helger, samt bytt suflett en gång. (Vet inte om det är jag som råkat göra det eller om det var så/blev så i affären (det var de som monterade den) Vad ska jag göra? Eg. bara ett skönhetsfel, men så ledsamt i alla fall + att det kanske kan bli värre eller samla fukt...

• Ia 70

Jag har en Gaia, men inte på Buggan Sedan jag skaffade Buggan så har jag den "bara" när vi ska bort på fest/middagar/resor för det gåååår ju ner sååååå mycket i den, hela familjens prylar  O så köpte jag den på 70% rabatt när de stängde MammaMia butiken på Karlavägen

• Ia 70

Tänkte just säga 3000 kr jag med

• Ia 70

Ooooo jag som inte har gult...men grönt, blått, orange, rött o svart....men min plånbok säger oxå neeeeej.

• Ia 70
    mamma2003 skrev 2008-12-08 18:46:19 följande:
    Nu skall ni få höra om det senaste användningsområdet för Buggan: Idag spräckte sonen läppen och läkaren skulle limma ihop glipan. Vi väntade tills han somnat, lade honom i Buggan och körde in under lampan, ned med handtaget på golvet och voilà hade de ett operationsbord
    Olala vad smart Men stackars lill. Hur e de me honom nu?
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 15:46:45 följande:
    E sååååååå surt när den säger så Ia 70 skrev 2008-12-08 15:23:18 följande:
    Jaaa visst e de...Men har haft apmycket utgifter, det senaste var ju faktist en skip hop från Kidzshopens julkalender O så köte jag en bodysuite fr Tradera och bilstolsadaper....listan kan göras lång
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16