Bugaboo tråd nr 16
JennnyT skrev 2008-12-09 10:53:57 följande:
Svar på #162Jag är så sugen på att kolla in hur barnvagnarna ser ut i Huvudstaden :) Har inte varit i Stockholm sen typ 95 (!) förutom tågbyte på Centralen då... Har fullt upp att kolla efter vagnar när jag är i en större stad, så jag hinner inte shoppa. Jagade en Rollerbug en gång på NK i Göteborg :DIntressant att de flesta vagnar trots allt är grå och sånt...? Men att man har bugga är vanligt antar jag då? Tror att det under hösten har varit typ tre buggor ute på annons inom 10 mils radie. En av dem har jag :)Däremot när jag åkte till min lilla hemstad i norra Finland första gången med min röda Cam fick jag väldigt nyfikna blickar, de som var bekanta vågade kommentera vagnen och sa "det ser verkligen konstigt ut" och en person vågade komma och fråga vad det är för märke. INGEN har buggor där, de vet inte ens vad det är för vagn. Det var lite roligt, det kändes verkligen som att man flyttat tillbaka i tiden på något sätt, och dessutom är folk där väldigt beresta tycker jag, många har jobbat utomlands och alla har datorer och är ute på nätet hela tiden.