Inlägg från: Allimac 2004 |Visa alla inlägg
  • Allimac 2004

Bugaboo tråd nr 16

Här i min lilla avkrok av sverige (lycksele) så finns bara min bugga så man får endel blickar.

Hade inte sett någon live själv heller för än i höstas, jag hade varit sugen ett tag på en Bugga och det avgörande ögonblicket blev när jag var på åhlen och tittade på böcker, då såg jag i ögonvrån nåt som bara kunde vara en Bugga!! (har alltid på mig mina "barnvagnsglasögon", som maken säger )
    Smög efter ekipaget ett tag innan jag gick fram och frågade om jag fick kolla på den.
    En superfin cam som jag till och med fick provköra...

Ägarinnan var inte från stan kan tilläggas Några dagar senare var jag ägare av en Frog Så kan det gå.

Men vagnsbesatt som man är så ska den snart få lämna vårt hus och nåt nytt får flytta in

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004

Har du kollat på emmaljunga Nitro?

Rätt liten vagn med svängbara framhjul och vändbar sits

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004

Men det var väl mer förr tyget bleknade...har inte sett några nyare som är blekta

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004
    Daydreamer skrev 2008-12-14 20:05:21 följande:
    Hej alla bugaboo-kunniga Har precis köpt en beg. bugaboo cam men vill byta lufthjulen till foamhjul. Någon som vet varifrån (på nätet) man kan beställa sådana? Tack på förhand för svar.
    kidzshop.jetshop.se/

Dom har Mycket till bugaboo
    ♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004
    Trojka skrev 2008-12-16 20:56:00 följande:
    Börjar få spunk på min bugga nu! Den är ju _så_ jäkla jobbig att köra m vinterhjul på, stötig o trögstyrd. :-/ Förra vintern bodde vi inne i stan o behövde knappt vinterhjul, nu bor vi ute i bushen så dom behövs typ jämt (vintertid alltså). Nu är det här kanske helt fel tråd, men jag funderar på att köpa ytterligare en vagn att ha nu under vintern. Den ska vara allt det Buggan m vinterhjul inte är, dvs lättkörd och o-stötig. Helst relativt billig med. Hjälp!!!
    www.blocket.se/vi/19084815.htm
    ♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004

– Och dessutom, Bugaboo är inte designad i första hand för barnet, utan för föräldern.

Lite konstigt uttalnde:-S

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004
    Billabong skrev 2009-01-02 22:22:55 följande:
    Tycker sitsen ser "hel" ut? Menar du att det går att vända på ena delen så att stora syskonet åker framåt och det lilla vänt mot föräldern?Nej det går inte
  • Allimac 2004

Nån som har skickat en Bugga (frog) med bussgods och vet vad det kostar?

• Allimac 2004
    modestyclara skrev 2009-01-05 22:42:22 följande:
    Har inte haft några problem med det. Den stora fördelen med sittdelen är just utformingen -den gör att små barn inte glider ner och sitter som hösäckar.
    Fast jag tycker tvärt om, ska sälja min Frog, dels för att jag alltid är sugen på att byta vagn och sen för att min son sitter superdåligt i den.
    Eftersom det inte går att ha fotstödet uppe så hänger han liksom i selen när inte benen får nåt stöd.
    Han sitter mycket bättre i en traditionell vagn
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16