Inlägg från: Nathalie Löwqvist |Visa alla inlägg
  • Nathalie Löwqvist

Bugaboo tråd nr 16

Hjälp!!!!

Har fått hem min gröna fleece klädsel som jag köpt av en på blocket. Men nu idag när jag satt på sufletten så har tyget typ dragits ihop på något sätt så det blir fula veck uppe på själva suffleten. Någon som vet hur man kan göra så dom sträcks ut igen?? Tycker heller inte att den sitter lika bra och fint som min andra canvas sufflet.

• Nathalie Löwqvist

Har en till fråga som jag undrar om någon vill och kan svara på.
    Det är så här att för några dagar sen när jag skulle ut med vagnen mitt i snöovädret så kom jag knappt ingen stans för mina swirvelhjul tog stopp av allt snö. Undrar nu om vinter hjulen är ett måste?? som det känns som just nu.
    Tänkte åka och titta på en urban jungle imårn och ha den som vintervagn istället. Någon som tänker eller kanske redan använder en UJ som vintervagn??
    Jag är rädd för att jag då bara kommer att använda en utav vagnarna jämt, känns lite onödigt också med två stycken.

• Nathalie Löwqvist
    Svar på #364
    blingring skrev 2008-12-14 01:57:28 följande:
    Nathalie: Testade på vinterhjulen för första ggn idag! Mannen hade dock satt dem fel, så d låste sig hela tiden.. Men efter o fixerat dem så gick de bra o de tog sig fram bra i snön. Men fy vad jobbigt de var inne i butiker, kändes otympligt när man skulle vända när man är van vid att d går hur lätt som helst. Fick göra som "omoderna" vagnar o trycka ner handtaget, fy! Men som sagt i snö var d toppen! Men resten var ingen höjdare.. Antar att d inte kan sitta fel fortf, men vändradien blev kass.
    Ok tack!!
    Som jag känner nu så köper jag nog en Uj och varierar, är rädd för det där med att trycka ner handtaget så att det inte börjar glida som på de flesta. Fast jag har det nya chassit med popnitar så är jag himla rädd för det. Sen tror jag det blir jobbigt i affärer, precis som du säger.
  • Nathalie Löwqvist
    Lille Mammsen skrev 2008-12-14 01:32:49 följande:
    Är också en sån som helst vill ha sonen framåt mot mig, men har hittat en Uj 2007 för 3000 som jag tycker var ett bra pris. Fast nu är den röd och inte direkta pojkfärgen, ska försöka hitta någon billig klädsel eller så har jag tur att det är någon som vill byta =)
  • Nathalie Löwqvist

Vet aldrig om det var en 07 för när jag kom till Uppsala igår för att titta på vagnen så sket dom i att svara, så jäkla dåligt. Hade man suttit och åkt i en och halv timme för ingenting.
    Men nu letar jag för fullt efter en ny och hoppas på att få köpa din =)

/Nathalie

Lille Mammsen skrev 2008-12-14 23:19:23 följande:
    OM det är en 07:a (skall ha nya fotstödet & nya spärrarna + extra skenan på handtagsknutarna) så e 3000:- MYCKET bra pris! Klädslar man man byta me andra eller köpa nytt!! Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-14 12:16:48 följande:
  • Nathalie Löwqvist

Tyckte också det var ett jätte bra pris men som sagt dom dök aldrig upp på mötesplatsen så det blev aldrig någon vagn för mig. Men hoppas nu att jag hittar en annan snart, är i behov =)

/Nathalie

fröken ida skrev 2008-12-15 10:23:47 följande:

Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-14 12:16:48 följande: Det är ett jättebra pris. Fast gillar du färgen tycker jag du ska behålla den. Min pojk åker i en röd bugga och mår alldeles utmärkt. Rött är ju en väldigt fin färg och ingen har trott att han är en tjej bara för det
  • Nathalie Löwqvist

A det var riktigt dålig stil utav dom... kände mig så lurad!

• Nathalie Löwqvist

Får man med madrass till liggdelen när man beställer från babytrader?? Kommer inte ihåg att jag såg någon när jag packade upp min vagn, kanske inte tänkte på det heller då jag satt på sittdelen på en gång och nu ligger kartongen med liggdelen nere i källaren och jag är för lat för att gå ner och kika i röran ;)

/Nathalie
  • Nathalie Löwqvist
    Svar på #5972
    Ok tack! Förstod nästan att det skulle höra till men var ändå osäker för jag kan inte komma ihåg att jag sett någon madrass. 
    Billabong skrev 2009-02-09 00:20:09 följande:
    Ja, man får alltid allt komplett när man köper Bugaboo ny - oavsett butik man köper ifrån. Och ja, jag vet att det är/var så från Babytrader då vi köpte vår därifrån för 1,5 år sedan.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16