Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Bugaboo tråd nr 16

Mrs JK skrev 2008-12-15 20:31:06 följande:

Villken skötväska hänger bäst på Buggan ? Vad rekomenderar Ni för fin skötväska? För snygg måste den vara.. Alternativt, varna mig gärna för dem Ni varit missnöjda med!Har en Denim Bugga i kartongen här hemma..
    Jag har JuJuBeAll. Black/Silver. Helt underbar!
  • SchumiFerrari

mama77 skrev 2008-12-16 11:54:27 följande:

I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar?? De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..
    Tänk om jag ha sådan tur att de hinner komma med sin nya vagn (som förhoppningsvis är en syskonvagn) innan nästa kommer... ska börja jobba på syskon i april 2009
  • SchumiFerrari

mama77 skrev 2008-12-16 12:38:49 följande:

SchumiFerrari skrev 2008-12-16 12:35:25 följande:
    tror inte de...de kämpar med den nya vagnen. De sade att jag nog inte hinner använda den, att de kommer vara försent förr oss våra små är 1 1/2 å 3 månader...så kanske vagnen kommer tidigast om 2 år...Spännande är de..Men att göra en syskonvagn lär ju inte vara de enklaste
    hmm skit oxå...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16