Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

Bugaboo tråd nr 16

jag har precis fått hem min beggade cameleon, och såg att det var en rätt stor reva i gummit på handtaget (mannen missade den när han kollade). är det nån som vet vad det skulle kosta att byta gummit på bara ena sidan? vad kostar det att byta gummit på den där bågen som går tvärs över vagnen?

• pucken

är det nån som vet om de här väskorna hänger på bra bugaboo?
    www.mammashop.se/product.asp

har en grå-blå bugga, och hittar knappt nån snygg skötväska att matcha med. helst ska den matcha min emmaljunga från 70-talet också, och den är röd/mörkblå.

• pucken

AnniPanni
    åh va bra, då har jag nog bestämt mig för en sån blå tack för hjälpen!

• pucken

är det någon av er som har den där tiny tot? går den att få tag på i sverige alls? skulle vilja ha en till min son som är 3 när han blir storebror.

• pucken

har glott lite i bildtråden, men är det nån som har bild på en bugga med denimbas och klarblå canvas? har för tillfället en grå bas, men är eventuellt jättesugen på en denim

• pucken

en jättedum fråga. tänkte äntligen få tummen ur och maila bugaboo om nytt sånt där gummi till handtager. visst är det engelska som gäller? och vad heter i så fall gummit till handtaget på engelska? har noll koll på barnvagnsdelar på engelska

• pucken

är det lönt att sälja en något solblekt toppklädsel? köpte en beggad bugga innan, gillade inte den röda klädseln utan köpte en blå canvas istället. kan man få iaf ett par hundra för en klädsel som är solblekt? vet inte hur blekt den är heller, vet inte hur röd den röda fleecen ska vara.

• pucken

stargirl
    ja, jag får testa. kommer inte använda det själv, och det känns onödigt att slänga.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16