Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Bugaboo tråd nr 16

Hej!

Snälla kan ni hjälpa mig!

Är på G att beställa en Cam från Usa, har bestämt mig för grå bas och svart canvas top. Men vill köpa en extra topklädsel och velar mellan offwhite canvas och 2007`s orange fleece.

Vad hade ni valt?

• Det ljuva livet
    Gozzi skrev 2008-12-15 12:20:04 följande:
    offwhite helt kalrt!
    Lutar mest åt det hållet . Kanske får slänga med en sommarsufflet i orange för at pigga upp mig .
  • Det ljuva livet
    Ia 70 skrev 2008-12-19 09:10:37 följande:
    Jag har en Lodge bunker o tycker att den funkar bra Mysig som bara den Men nu e dotterna så stor att hon inte anv. åkpåse så ofta.
    Åh, du vet jag vilket åkpåse jag ska köpa. Funkar den som enda åkpåse?
  • Det ljuva livet
    Ia 70 skrev 2008-12-19 09:14:39 följande:
    I o med att det e två lager så fungerar den bra, både på vintern, våren o hösten. Dock har jag fler åkpåsar än denna.
    Okej! Ska få bebis i april och så är man ju lite osäker på hur vädret kommer att vara.
    Hur funkar den i duggregn?
  • Det ljuva livet
    Ia 70 skrev 2008-12-19 09:24:12 följande:
    Helt okey, trots materialet så är den vattenavisande, men jag sätter alltid på regnskydd på vagnen när det regnar. Leia föddes i slutet av april, det var då för varmt för åkpåse, räckte med filt, men du  kanske bor norröver?
    Bor i Gbg, så det är inte egentligen så himla nödvändigt att köpa en åkpåse innan den kommer. Men jag är käääär .
    Lille Mammsen skrev 2008-12-19 09:38:53 följande:
    Lodger wrap kan ju va nått till ett vår barn.........Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:12:33 följande:
    Fast då blir jag snål och köper hellre en riktigt åkpåse.
    SooJuicy skrev 2008-12-19 09:44:51 följande:
    Både april och maj har jag haft lodger åkpåse: bugaboos, lodger bunker och oth (har varit så kallt ibland i april´) och bor i Sthlm. Brukar ´göra så att när det är mildare väder BARA ha åkpåse till bebis i liggdel, alltså ingen overall eller sånt utan vanliga inne kläder...bekvämast
    Precis så hade jag tänkt att göra
  • Det ljuva livet
    orzia1 skrev 2008-12-20 12:10:12 följande:
    Okej, tack för svar, jag förstår vad ni menar  har nämligen en bekant som är på semester i Usa, som har hittat en affär som säljer ut bugaboo+ en massa annat till de, så då kanske jag ska be henne köpa en till mig+ en extra klädsel o ta med sig hem (som om de inte har tillräckligt att bära med sig hem redan   )Får då en den i färgen jag vill ha (brun+rosa) + extra klädsel+ filt för 6000(ska bara ringa tomten o fråga om jag kan få bidrag till den    ) 
    Oj, vilken butik? Mina föräldrar är i USA nu och ska redan ta med sig en Cam+klädsel och mugghållare hem. Men om jag kan fynd nått mer så gör jag gärna det!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16