Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråd nr 16

Tänkte skriva att ni får skylla er själva som inte hänger i adventskalendertråden, men ok jag ska tipsa er ändå jag vet ju att många gillar Elodie åkpåsarna av nån underlig anledning:
    barnvanligt.nu/group.asp
    Sjysst rea idag!
    Själv är jag sugen på Wallaboo åkpåsen, det har jag vart i flera år nu ju Frågan är bara OM jag behöver en till åkpåse ( jag har redan 4 ) och vilken färg isåfall?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-04 19:55:21 följande:
    Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn.... Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !! Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
    När jag sålde av tillbehören jag fick med min nya Bee så kostade den mig också 2400, inkl frakt
  • Kajsan
    Mrs JK skrev 2008-12-06 20:09:07 följande:
    Hej på Er, Ni som monterat vagnen själva.. Hur lång tid tar det ca.. om allt funkar.. Har en denim bugga här som står i kartongen.. hehehe
    5 min med lite vana
  • Kajsan

Neeeej! inte en till snygg åkpåse! jag är åkpåsoman!
    Nu måste jag googla!Flört

• Kajsan
    Elaizans mamma skrev 2008-12-06 23:31:07 följande:
    Nej, de va inte den jag såg iaf. Ska fundera lite så kommer jag kanske på vad den hette, va 2 ord iaf
    Och det var inte 7 am?
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-12-07 00:48:18 följande:
    förlåt kajsan att jag tog upp ämnet om en åkpåse till, ska försöka viska nästa gång
    Ja det är fräckt av dig
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-12-08 10:55:46 följande:
    NÅgon som har en Gaia på buggan? Har gett upp OiOi carry allen - den satt inge bra alls ju men så har mannen *kors i taket* bestämt sig för att Gaian är lagom stor och snygg (och det som är mest kors i taket är väl att han inte alls fick slag när jag sa att den kostar 900 utan tyckte att jag skulle köpa den )
    Jag har nog något kort tror jag.
    Jag har en gaia nu som jag ska sälja för jag har kommit på att den är onödigt stor.
    Det borde jag fattat innan jag köpte den eftersom jag sålde min förra pga det
    Men den hänger bra på vagnen.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-12-08 13:38:39 följande:
    Annipanni: Här är gaian på buggen.
    Ååå vad läckert med rosa och guld!
    Kanske skulle sätta dit rosa Beesufllan och använda min guldiga Gaia ändå...
  • Kajsan
    imaj skrev 2008-12-08 16:00:58 följande:
    Köpte du Wallaboo åkpåsen på Barnvänligt när det var specialpris? Nyfiken på hur den blev (om du nu har fått den), funderar nämligen på att sälja min Offwhite buggapåse och köpa en sån istället ... Tror jag också börjar bli åkpåsoman
    Ja, jag passade på, den blev ju billig
    Åkpåsoman är lätt att bli Jag sålde min offwhita Buggaåkpåse förut jag med, den var visserligen apsnygg...men man måste variera sig och nu har jag ju ingen cameleon kvar så...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16