• Aprap

Bugaboo tråd nr 16

malinkaunitz skrev 2008-12-19 13:49:29 följande:

Hej! Är det billigt med en 7am åkpåse evolution för 750 kr då jag inte vet vad dom kostar egentligen??
    Ja den är billig för dom brukar ligga på 1325kr
  • Aprap

kan någon tipsa mig om jag ska köpa bugaboo 08 eller 09 och vilken fär..dom hade bara en brun i butiken och jag tyckte att den va tråkig..

• Aprap

Kajsan skrev 2008-12-19 17:39:01 följande:

Bugaboo har inga årsmodeller, och den bruna tycker jag är klart snyggast!
    jag har hört at det har varit en himla massa reklamationer på 08n så jag vet inte om dom har gjort om 09n...

Den helbruna???finns jeansen kvar om man skulle blanda??
  • Aprap

Kajsan skrev 2009-02-04 15:28:23 följande:

Nä, men jag vet många som har här på FL, både buggor och UJ. De ska vara seriösa.
    vet du vad dom har för frakt för jag hittade inge info om d...
  • Aprap

lillebror ja skrev 2009-02-04 15:41:11 följande:

Aprap.. Jag har handlat där. Supertrevliga!!! Frakt för en bugga är £20 + £3 i försäkring. Ett bra pris!!
    VA??????!!!!!!! 240 SPÄNN???? näääe....men då är d ju bara o tuta o köra för min del...
    vi har en som säljer bugaboo här i stan men hon är såååå jäkla otrevlig + att hon höjer sina priser...så hon kommer att ta 9200
    tänker inte köpa från henne.
  • Aprap

lillebror ja skrev 2009-02-04 16:02:00 följande:

arap. vad ska du beställa??
    en bugaboo C brun/orange
  • Aprap

eller om d är nån av er som vill bli av med sin vagn så blir jag glad...

• Aprap

va hurttiga ni är som syr egna vagntillbehör...jag skulle bli överlycklig om jag hade ens 1 tim i månaden så att jag kunde fixa gardinerna...
    Är en symänniska med den utbildningen så ett tips till er som känner att ni inte klarar av maskinen: gå med i kursen som ABF eller dom här andra har..kostar typ inget och ni lär er mycket..bästa för att lära sig sy "efter" mallar är #återvinnings# kursen!!!

• Aprap

har ni haft åkpåse i liggdelen (BB)eller kommer vi att klara oss utan nu i vår BF i mitten på april...jag tyckte att liggdelen va så tunn..

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16