Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Bugaboo tråd nr 16

Nu har jag hittat er ;)

Någon som vill lägga in min snygga vagn med ny suffla i Bildtråden? har bilden i mitt Galleri och sufflan är sydd av (imaj)här på FL.

• MammatillO

panzermensch skrev 2008-12-13 13:55:08 följande:

Om du skulle idag få köap en ny bugga vilken färg du vill, vilken skulle det bli på bas?
    Helt klart Mörkgrå som jag har nu , Passar till alla olika färger och mönster.
  • MammatillO

Hej :)

Hur länge brukar det ta innan en leverans kommer fram ? , Fick mail från kidzshop den 9 December att min vara var skickade och dom har ej ännu kommit :/

• MammatillO

Åh nu har jag fått min offwhite suflett till buggan :) Min bruna har antagligen kommit bort så jag ringde Kidzshop och dom skickade istället en i offwhite :)

Servicen på Kidz är ju Kanon :)

• MammatillO

Hur vanligt är det att saker försvinner med posten igentligen?

Beställde en Brun suffla från kidzshoppen och i tisdags hade det 1 vecka sedan jag fick mail att dom skickat sufletten, så jag ringde dit och frågade och dom sa att det har ju som bara gått en vecka men hon skulle kolla om det fanns fler bruna på lagret men jag valde en offwhite istället och den kom igår!

Finns det chans att den bruna ändå kommer till rätta och skickas till mig?( Alltså om det blev strul någonstanns påvägen till mig)

• MammatillO

Jolley skrev 2008-12-18 22:06:44 följande:

Vad det stör mig att folk handlar vagnar på utförsäljningar för att sälja vidare och tjäna äckel-mycket pengar på det. Synd om de som verkligen ville ha en för att tjäna på det, tycker jag.(Jag har oxå sett annonserna på Blocket).
    Jag håller verkligen med ! , Finns ju dom som inte har råd att köpa en ny Cam för 8 700:- och nu när det var så där mkt nedsatta priser då tycker man också dom kan få chansen :)
  • MammatillO

Ia 70 skrev 2008-12-18 22:26:06 följande:

Med risk för allvarligt påhopp
    Hahahah , var det personen som lagt ut vagnen på blocket som tog 8 000:- ?

Personligen skulle jag nog bli vansinnig om jag hade köpt den och det visade sig att säljaren hade köpt den för typ halva priset ;)
  • MammatillO

Ia 70 skrev 2008-12-18 22:26:06 följande:

Med risk för allvarligt påhopp
    Hmm, Kanske ska maila denna person och vara spekulant på vagnen och se om det verkligen är sant att vagnen har blivit såld ;)
  • MammatillO

Ia 70 skrev 2008-12-18 22:32:24 följande:

Ja vi mejlar båda två
    absolut , vi ser vem som "får" vagnen först;)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16