• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Svar på #322
    Ja - du ser de vita vingmuttrarna under bromsen på handtaget = skruvfäste
    alltså inte nya chassit
    My sugar is raw
  • Senap

japp, det är det nya snäppfästet som Bugaboo har problem med.

My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #367
    Jag har bara använt Cam till min numera 3-åring som slutade åka vagn när han var 2½ år.
    My sugar is raw
  • Senap

Vinterhjulen: Jag tycker det är lättare att lyfta handtaget än trycka ned det när jag ska svänga med vinterhjulen.

My sugar is raw
  • Senap
    medow skrev 2008-12-15 18:51:45 följande:
    Måste fråga er bugga ägare hur länge använder ni er vagn eller gjorde ?? sedan så undrar jag om någon har bild på en frog med en 2 - 3 åring i vagnen eller är det inte möjligt att ha vagnen så länge ?
    Jag har haft vagnen (Cam) hela vagnperioden. Sonen slutade dock åka vagn när han var 2½ år. Nu har vi mest Zappen när han är sjuk el. dyl. (fyller 3 år vid jul)
    My sugar is raw
  • Senap

Jag förstår inte problemet. Alla hade samma chans. Vid utförsäljning kan man behöva köa.
    Inget nytt.
    Trist att säljaren menade att en massa vagnar var 3 st men men... That's life.

My sugar is raw
  • Senap
    eternalstar skrev 2008-12-20 23:13:46 följande:
    Hej! Vad är skillnaden på en bugaboo cameleon som är köpt hösten -06 och en nyare?? är väldigt tacksam för svar!
    Fullständiga listan finns i bloggen
    My sugar is raw
  • Senap
    Sogu skrev 2008-12-22 07:42:15 följande:
    Hej hej! Funderar fortfarande på att köpa en bugaboo... möjligen begagnad... jag har förstått att cameleon är störst och kan därmed användas längst av barnen? Men lite frågor: 1. Hur mycket större är cameleon än frog och gecko? Tänker på längden på liggdelen och höjden på ryggstödet på sittdelen. 2. Vilket år kom cameleon? Och vilket chassi var det som var från början..? Har förstått att chassit bytt nämligen. Var chassit upphöjningsbart från början? Och vilket år ändrades chassit? Kommer nog på nån mer snart... TACK för svar!!
    Storleksskillnaden på ramen står på deras hemsida. Jag tror det är ca 5 cm.
    Cam har jag för mig kom 2005 för det var då jag var gravid och började titta på vagnar.  Den har alltid haft ställbar höjd på styret.
    2007 gjorde de om chassit och alla ändringar står i min blogg.
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-12-22 10:34:17 följande:
    Ååå kan vi inte åka dit och köpa en varsin? Snääälla?
    Vi kan åka dit och såga dem...
    Jag är redan illamående så jag har lätt att spy.

Fy vad vidrigt. Ful vagn av otrevlig försäljare som luktar rök.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16