Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Bugaboo tråd nr 16

Hejsan!
    En smakrådsfråga: har en Cam med grå bas och äldre rosa fleecen, samt OiOi Hobo, den gråsvarta.
    Är Bugaboos egna grå åkpåse snyggast eller Elodies svarta Velvet?!

Har hittat en Velvet ny för 700:- som är min om jag vill ha den.. Beslutsångeeeest.

• danosani

Kajsan skrev 2008-12-17 10:32:07 följande:

Den svarta från 7am! Solklart! *Älskar 7am*
    Har du kanske någon bild med 7am i Buggan?? :)
  • danosani

Ah skit.. Den ser fin ut på bilden men den kan ju vara gammal.. Hmm! Orange är ju snyyyyyggt.

Är det förresten stor skillnad på gammal/ny orange?

Kajsan skrev 2008-12-23 16:39:23 följande:
    Nej, eftersom jag är extremt fåfäng med mina vagnar och aldrig skulle sätta dit en solblekt suflett.
  • danosani

hallå igen!
    tänkte vara lite käck och snabbt byta från ligg till sitt på min cam.. dottern (3mån) försöker hela tiden sitta själv så jag ville kolla hur hon gillade det.
    men vad i hela.. är jag en vekling eller en idiot? jag får inte för mitt liv metallringen på sittdelen över "pinnen" på ramen! trots att jag försöööker trycka ihop ramen en aning. gör jag något fel? "the tensioning belt" ska väl gå ÖVER ramen och sen knäppas ihop under? hjälp!!

• danosani

Jag försööker, hahaha. Den bara glider undan.. Satan då. Får väl invänta min stora starka karl :D

Ska sittplattan tryckas på plats sist av allt?

• danosani

Tack för sittdelshjälpen :) Fixade det TILL SLUT.. Nu ska jag bara få det snyggt också.. :)

• danosani

Vallie skrev 2009-01-02 21:29:32 följande:

har aldrig testat den, bara sett den på internet. jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.
    Emmaljunga har ju en syskonvagn där man kan vända sittdelarna, med rörliga små framhjul.. Twin Cerox 360 tror jag den heter! :)
  • danosani

Ni som sytt ryggdelstyg själva!!
    Har ni haft nån slags "stoppning" i ryggen? Eller hur har ni gjort?

• danosani

Ni som sålt och SKICKAT snöhjul! Hjälp!
    Hur packar ni in dom? Har ju "väskan" till dem, men vad mer?
    *ny på tradera*

• danosani

Snabb fråga (igen..)!
    Finns det fler än Kidzshoppen som säljer lösa sufletter? De har inte offwhite i lager :(

• danosani
    Svar på #2339
    Jag köpte min Cam 06 för 4000 inkl snöhjul :) Woho!!

Nån annanstans än Kidzshoppen som man kan köpa lösa sufletter?!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16