Inlägg från: Vallie |Visa alla inlägg
  • Vallie

Bugaboo tråd nr 16

när ska bugaboo förstå att de måste göra en syskonvagn?
    Mna har blivit så bortskämd med buggan så ingen syskonvagn duger...

• Vallie

vad tror ni bugga fantaster om firstwheels duo elite syskonvagn? ser typ ut som en bugga, fast dubbel då.
    Någon som har erfarenheter?
    Svårt att hitta syskonvagn när man kört riktig bugga...

• Vallie

har aldrig testat den, bara sett den på internet.
    jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.

• Vallie

modestyclara skrev 2009-01-02 21:28:48 följande:

Vallie skrev 2009-01-02 21:16:16 följande:
    Är super skranglig. Jag var också sugen tills jag klämde på den i verkligheten. Och så hörde jag att Babyland skulle sluta sälja den...då blev jag ännu mer tveksam. Annars tycker jag funktionerna är toppen och det är absolut den som mest påminner om buggan...
    ska de sluta sälja den? Får nog ta och åka till babyland och klämma lite på den och sen sluta tänka på den om det är så illa
  • Vallie

AnniPanni skrev 2009-01-02 21:42:09 följande:

Vallie skrev 2009-01-02 21:29:32 följande:
    www.icandyuk.com/products_detail.php syskonvagn på bredden men ett alternativ?
    men jag kan ju fortfarande inte ha en sittdel mot mig och en ifrån mig...

nej, nu får bugga faktiskt ta och göra en syskonvagn! Känner de inte trycket?
  • Vallie

mamma2003, vad var det där för stol? finns det nån sida där det finns mer info om den eller vart den går att köpa?

• Vallie

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:57:58 följande:

Den heter BuggyPod och verkar finnas hos bl a villamagnolia och familjetorget. Tror det var extrapris nu? Men som sagt, tror inte den passar något vidare på Bugaboo
    fanns på mammarazzi också, måste nog ta mig till deras butik och klämma lite på den
  • Vallie

Noas mamma skrev 2009-01-21 22:19:13 följande:

deras butik gick i konkurs innan jul! så den är stängd
    va? står ju på nätet att den finns i farsta... webaffären finns ju kvar...
    jaja får åka till familjehemmet då, den låg i orminge eller är den också stängd?
  • Vallie

Noas mamma skrev 2009-01-21 22:26:52 följande:

farsta stängde typ 15 december och web butiken köptes upp av ett annat bolag, finns en hel tråd om det då det var många som blev blåsta på pengar för att dom reade ut UJ vagnar som sedan ej levererats! kan kolla upp tråden om du vill läsa men butiken är väck va i farsta i dag och den hade inte åter uppstått.Familjetorget finns kvar! pratade med dom i går
    tack för att ni vet så mycket
    Då ska jag försöka ta mig till orminge och klämma lite.
  • Vallie

idag fick jag mitt cam chassi utbytt då handtaget började glida efter 8 mån.
    Ser att det nya chassit har som nitar istället för skruvar vid handtaget, är det någon som också fått med nitar men att det ändå strular och glider, eller är problemet löst nu med dessa nitar?

• Vallie

madebyinferno skrev 2009-01-23 18:49:18 följande:

Har fått med nitar men det glider ändå har bara inte orkat ta tag i ännu en reklamation...
    å vad synd. Min reklamation gick jättesmidigt. köpte vagnen på knodd i stinsen och var dit för en vecka sen och sen idag var det bara att åka dit och byta chassi och lämna det gamla.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16