• Alexa

Bugaboo tråd nr 16

En liten fråga till er som har mer koll än vad jag har..
    Endast sittdelsfleece i svart för 249:-. Helt ny. Är det ett bra pris tro? Dom säljer bl.a det i den butiken jag var i idag.. Orange fanns oxå.. Och lite annat smått och gott..

• Alexa
    jule skrev 2009-01-03 21:23:26 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 21:20:50 följande: ja d tycker jag nog ett nytt topset (sittdel/sufflett/liggdelslock) går ju för tusenlappen eller gick för tusenlappen tror d har blivit lite dyrare nu sen prishöjningen...
    Tänkte ifall jag skulle köpa mig en sådan.. Kan ju kanske vara mysigt med fleece till hösten.. Plutten kommer i februari och kommer då åka i UJ tills vi skall använda sittdelen på BB som jag skall införskaffa mig..
  • Alexa
    jule skrev 2009-01-03 21:31:48 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 21:28:10 följande: ja d tycker jag att du ska, vart bor du m dessa fördelaktiga priser? va hade d mer på rea?
    Göteborg.. Det var nog lite parasoller och även skötväskor.. Kollade inte priserna för det var inte intressant för min del ändå.. Gillar inte BB-skötväskorna..
  • Alexa
    panzermensch skrev 2009-01-03 21:46:23 följande:
    Kan du gå dit åt mig?
    Haha.. Vad är det du är ute efter då??
  • Alexa

Jo, på Babyhörnan på Backaplan.. Den stora butiken en trappa ner.. Men det var ju inte så mycket så man hoppade i taket direkt..

Köpte själv en mjuklift för 195:- som skall aggera liggdel i UJ-syskonvagnen vid behov.. Blev superbra..

• Alexa
    AnitaAndersson skrev 2009-01-03 22:50:44 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 22:06:24 följande: ÅH! backaplan ;) härligt! .. måste nog ta en sväng dit i morgon. Har ju promenadavstånd på mindre än 10min ;)Vet inte om jag e ute efter nå spec men nått kanske man fyndar!
    Du får spana i korgarna som står på golvet vid BB och dess tillbehör.. För det är inte utmärkt överhuvudtaget.. Så titta noga ÖVERALLT.. Finns andra fynd med.. Hoppas du hittar nåt..
  • Alexa
    AnitaAndersson skrev 2009-01-03 23:39:44 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 22:58:03 följande: Det ska jag göra!! :D Får verkligen hoppas att man fyndar nå skojjigt!Skulle vilja ha en Skiphop saddlebag till Been ifall man inte vill ha med sig så mycket. Men det lär dom väl aldrig rea ut.
    Hade jag med velat ha.. Men det var rea på en massa andra Skip Hop.. Precis när du kommer in i butiken, där vid napparna..
  • Alexa

ååååhhh.. Nu har jag hängt här och läst hur länge som helst.. Och nu måste jag skriva för jag har äntligen fått min bugga som jag vill pimpa loss..

Fast den kommer inte användas förrän till våren/sommaren.. Så jag har tid på mig att snygga till den..

Har bf om 40 dagar och skall till en början använda UJ:en..

Så nu behövs bara en apsnygg skötväska..

• Alexa

Finns det någon som har bild på sandbas och offwhite top? Hittade ingen i bildtråden..

• Alexa
    lilla sandra skrev 2009-01-17 22:15:33 följande:
    Kan lägga in en i mitt galleri...
    ÅÅÅh... Tackar..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16