Inlägg från: madebyinferno |Visa alla inlägg
  • madebyinferno

Bugaboo tråd nr 16

Har inte hängt här på ett tag, haft fullt upp med alla mina små

Men nu är det dags för en till bebbe och behöver ett nytt babyskydd så rakt över till min fråga!!?

Har någon bugaboos egna babyskydd och vad tycker ni om det??

Vilka andra babyskydd passar till cameleon och vilken adapter behövs??

Tack på förhand

• madebyinferno
    AnniPanni skrev 2008-12-25 23:17:28 följande:
    madebyinferno skrev 2008-12-25 23:14:49 följande: hmm hon vart ju avstängd i 6 månader, något nytt alias har jag inte sett eller hört om
    ooops, det har jag inte hört eller sett, har ju varit lite off de senaste månaderna dock
    anledning - om jag får fråga??
  • madebyinferno
    imaj skrev 2008-12-25 23:39:54 följande:
    egentligen får man väl inte prata om det men det hade väl med reklam att göra....
    misstämkte det, tack för svar
    mamma2003 skrev 2008-12-26 17:19:49 följande:
    Du kan nå henne på [email protected] Fast just nu tror jag hon är julledig
    tack!
  • madebyinferno

Jag köpte en extra ram så jag hade både liggdel och sittdel färdig att välja mellan - struntade dock i extra suffla, bygel och så eftersom de är så lättflyttade...

Men efter att ha blivit liiiite buggaskadat så har de delarna också tillkommit för att kunna ha två olika färgkombos på delarna också

och nu är det snart dags att damma av liggdelen igen och välja en ny kombo till bebis

• madebyinferno

Köpte den hos kidz och vill minnas att det var det priset, men jag tycker det var värt det för liggdelen är ju så rymlig så det hände ofta att han sov middag i vagnen upp till han var en 8 månader...
    Har kört med buggans egna ståbräda med pall samt en buggyboard från lascal.

Men ha ögonen på tradera för där har jag sett både ramar och suflettbågar mm, lösa sufletter finns ju hos kidz om man inte köper en beggad lr syr själv.
    Och när man inte använder dem längre kan man ju alltid sälja det vidare och sponsra något annat tillbehör tex

• madebyinferno
    Vallie skrev 2009-01-02 21:16:16 följande:
    vad tror ni bugga fantaster om firstwheels duo elite syskonvagn? ser typ ut som en bugga, fast dubbel då.Någon som har erfarenheter? Svårt att hitta syskonvagn när man kört riktig bugga...
    har du kört riktig bugga så kommer du antagligen uppleva den som plastig men kanske funktionen övervinner det, det är ju en smaksak, provkör den iaf innan köp så du inte blir besviken
    Billabong skrev 2009-01-02 21:23:30 följande:
    Verkar stämma bra! Kikade lite på hennes hemmabygge. Är inte så händig när det gäller sådana saker själv utan satsar nog på att köpa en... Antar att man får gå bredvid själv...?Vallie: Har kikat på den, men är lite tveksam pga vikten. Inte jättetung visserligen men ändå... Har aldrig sett den i verkligheten, har du? Hur känns den?
    Snett bakom blir det om man inte har handtaget högt för då fungerar det att gå bakom, men iom att buggan är lättstyrd med en hand så har jag inte sett det som ett problem...
  • madebyinferno
    Vallie skrev 2009-01-02 21:52:00 följande:
    AnniPanni skrev 2009-01-02 21:42:09 följande: men jag kan ju fortfarande inte ha en sittdel mot mig och en ifrån mig...nej, nu får bugga faktiskt ta och göra en syskonvagn! Känner de inte trycket?
    Har sett en hos min lokala barnvagnsbutik men jag tror den blir tungstyrd för antagligen vill man ha bebis närmast sig och då hamnar ju det större och tyngre barnet längst fram eller!!?? Minns inte vad märket hette, men jag tror jag sett den på abc designs hemsida!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16