Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo tråd nr 16

Vad dålig stil!!!

Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-15 11:09:47 följande:
    Vet aldrig om det var en 07 för när jag kom till Uppsala igår för att titta på vagnen så sket dom i att svara, så jäkla dåligt. Hade man suttit och åkt i en och halv timme för ingenting. Men nu letar jag för fullt efter en ny och hoppas på att få köpa din =) /Nathalie
  • Joddan

Hur stor prishöjning tror ni att det blir? Vi som tänkt köpa vagnen i Januari gjorde rätt då alltså och köpte den i November! Ska jag säga till maken så han blir nöjd

AnniPanni skrev 2008-12-16 17:29:25 följande:
    Leonell skrev 2008-12-16 17:19:31 följande: Prishöjningen ska väl komma 1 januari 2009 om jag inte missförtått. Jag köpte också min cam genom Babytrader och har fått reklamera två chassin men nu har de börjat ta ut en fraktavgift på 25-30E. Tyckte inte att jag skulle behöva betala det faktiskt för ett produktionsfel så jag hörde av mig direkt till Bugaboo och får reklamera mitt chassi o ram direkt istället. Den möjligheten finns alltid. Babytrader är helt ok att ha och göra med faktiskt, men de är rätt så trötta på alla reklamationer och man kan få lite skumma svar på mailen ibland.
  • Joddan

Är OTH buggy mummy (heter den så?) för stor för cammen? Sitter den bra på sittdelen??

Ska ha den i liggdelen nu i vinter(från Februari) och i sittdelen nästa vinter när lillen börjar bli större...
  • Joddan

Vilken sötnos! Ser urmysig ut!

jule skrev 2008-12-16 18:37:04 följande:
    Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande: har en guld OTH i min frog å den passar bra tycker jag, bild finns i mitt galleri dock närbild då d va sonen som skulle fotas i första hand
  • Joddan

Sååå fin kajsan!!! 

*Skriver ner en silveråkpåse på önskelistan*
  • Joddan

Oj! Det var SooJuicy som lagt in bilden... Sorry.. tittade för fort!

jule skrev 2008-12-16 20:57:04 följande:
    Joddan skrev 2008-12-16 19:25:58 följande: tack jo han sitter bra där men pälsen e ju från overallen så den gör nog att d ser ännu mer "bonat" ut , SooJuciys bild gör åkpåsen mer rättvisa
  • Joddan

De är till sittdelen, selen. Det finns små "fack" på sidan av liggdelen där de kan "pulas" ner i så de inte syns...

• Joddan

Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...?

Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
    AnniPanni skrev 2008-12-16 22:53:25 följande:
    Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande: Och jag tycker att den är kass i sittdelen och i en UJ med för den delen Jag gillar INTE OTHs Buggy mummy alls, den glider, dragkedjan sitter bara på mitten och är knepig att dra åt sidan när man kommer inomhus, mycket tyg o fluff som hamnar i barnets ansikte osv osv Jag skulle hellre kika på en simple world påse om jag var du!
  • Joddan

Fast man kan nog "korva" sidorna på den fall man kommer in ändå väl... Annars skulle den väl inte vara så populär...

Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande:
    Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...? Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
  • Joddan

Tråkigt.. Får ta mig en liten funderare till...

Är 300:- dyrt för en begagnad fleeceklädsel på blocket!?!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16