Bugaboo tråd nr 16
Är det inte någom som har börjat att sy upp sufletter till Bee???
Är det inte någom som har börjat att sy upp sufletter till Bee???
Det var ett shysst erbjudande!!! Beställde vagn från dem för ett år sedan och de hade ett mycket bra fraktpris!! Skulle jag köpa Bugga hade jag nog hoppat på detta tillbud omgående!! Ingen tull och moms här då det är inom EU.
Undrar bara om de skickar till Sverige?? De hade ju stoppat levernser av P&T till oss!!!
vill oxå ha en lila!!! - vart köpa?????
vill oxå ha en lila!!! - vart köpa?????
Ett litet inlägg ang skötväskor... Kolla läget vilken som du ska köpa sedan hänvisar jag att goggle lite i England. Priserna på skötväskor + frakt hamnar under det pris som finns i Sverige. Tyckte jag gjorde ett klipp som handlade City Chic för 1000:- och det var inkl frakt. Den kostar ju närmar 2000:- i Sverige. USA kan man inte beställa längre ifrån - tycker dollarn är på tok för hög. Sedan så kan man åka på tull + andra avgifter!! Jag har beställa jättemycket från USA innan men de senast 4 gångerna har jag åkt in för tull
Så ett hett tips är England!
Tycke mig har sett resevagna till Brio - kom inte riktigt ihåg... tror det var hos Toddler?? Men nu finns det resvagnar även till anra märken..
Någon som har provat Oioi skötväska på Buggan. Tänka köpa mig Giraffe Tote - skulle den passa??
jag vill oxå ha Giraffen!! Men vilken färg e snyggast Svart eller brun??
Ni som har den - ju ser den ut på insidan? Finns det ex något fack med dragkeja? Finns det något fack på utsida??
hörru kajsan - får man komma in och kolla i ditt galleri??