Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Bugaboo tråd nr 16

Åh, vad skönt. Mitt nya chassi är äntligen skickat. Jag som hade bestämt mig för att sälja camen, tvekar nu. Kanske är jag missnöjd bara för att chassit inte funkar som det ska och för att sittdelen inte klickar fast när jag ändrar läge på den. Med nytt chassi och reparation av sittdelen kanske jag blir nöjd trots allt. Men om jag ska behålla vill jag så gärna ha en helbrun vagn.... kanske fel forum att fråga i, men sälja eller behålla försöka komma över brun klädsel billigt?

• Infinite Joy
    Stargirl skrev 2008-12-05 10:03:39 följande:
    Jag röstar på en brun klädsel
    Haha.... kunde inte tänka mig något annat svar
  • Infinite Joy

En fråga till er experter..... vad ska man sätta för pris på en cam uttagen i maj -08. Lite använd. Den har ett nytt oanvänt chassi och ett defekt som jag ska skicka med som extrachassi. Sedan har den mugghållare och parasoll. Ståbräda och tinytot-stol säljer jag nog separat.... men, hur mycket ska man ta betalt? Använder bara syskonvagn och bee så därför ska camen få flytta... har stått i källaren i flera månader nu.

OBS! EJ ANNONS!!

• Infinite Joy

Infinite Joy skrev 2009-01-27 22:25:08 följande:

En fråga till er experter..... vad ska man sätta för pris på en cam uttagen i maj -08. Lite använd. Den har ett nytt oanvänt chassi och ett defekt som jag ska skicka med som extrachassi. Sedan har den mugghållare och parasoll. Ståbräda och tinytot-stol säljer jag nog separat.... men, hur mycket ska man ta betalt? Använder bara syskonvagn och bee så därför ska camen få flytta... har stått i källaren i flera månader nu.OBS! EJ ANNONS!!
    Ingen som vågar sig på en värdering?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16