Inlägg från: nica83 |Visa alla inlägg
  • nica83

Bugaboo tråd nr 16

Är lite intresserad av att höra vilka problem ni har haft med er Bee?

Vi fick nytt chassi för att handtaget gled och bromsen strulade. Efter det lossnade en plastbit från sisten så vi fick ny sits. Och så har packningen på båda bakhjulen åkt ut så vi väntar på nya hjul.

Någon mer med samma eller andra fel? Tänkte vad man kan vänta sig framöver, om man kanske ska kräva pengarna tillbaka snart.

I övrigt mkt nöjd med vagnen, funktionen och smidigheten och designen är super! Bara kvalitetsmässiga fel för oss.

- Lycklig mamma till J -
  • nica83
    panzermensch skrev 2009-01-08 18:16:59 följande:
    tror noas mamma är inne på sin 4e eller 5e bee
    Oj!! Det var inte dåligt. Då hade nog jag lessnat faktiskt. Även om de har bra service med att man får nya delar så står man ändå utan vagn den tiden.
    - Lycklig mamma till J -
  • nica83
    daniels baby skrev 2009-01-08 19:08:25 följande:
    kan bli billig....www.blocket.se/vi/19743733.htm?ca=11_sej min annons
    Frågan är om man vågar köpa begagnat med tanke på att garantibeviset ofta bara gäller första ägaren (vet ej hur bugaboo har dock) och Been verkar ju gå sönder en del.
    - Lycklig mamma till J -
  • nica83
    Preggie skrev 2009-01-09 01:02:41 följande:
    Jag hade samma problem med min Cameleon. 3 ggr fick jag lämna in den på reparation. En gång hade jag min dotter i när jag drog upp vagnen för en trappa, en annan gång gick det sönder när jag rullade ner för en trottoarkant och den tredje gången har jag ingen aning om varför den pajade. Konsekvensen blev att den inte gick att fälla ihop eller att fälla handtagen. Bonti lagade det för 400-500 kr.
    Varför gick inte det på garantin?
    - Lycklig mamma till J -
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16