Inlägg från: Isanna |Visa alla inlägg
  • Isanna

Bugaboo tråd nr 16

Hur är det med den off-whita klädseln, har ni sett några begagnade nån gång? Eller är det bara att köpa en ny som gäller?

• Isanna

Någon som vet hur 7 AM´s små åkpåsar sitter i en Cameleon? Hur sitter de upptill?

På den här bilden ser det ju bra ut, men hur har som fäst den?

• Isanna
    Kajsan skrev 2009-01-02 12:22:51 följande:
    De sitter jättebra, jag har två
    Är det du som har en grön över månne?
  • Isanna
    straw2008 skrev 2009-01-02 17:32:03 följande:
    haaaaallå andra dagens nyheter.... den artikeln finns redan länkad i tråden.
    Men vad gör väl det då?  Det var kul att läsa iallfall.  Det är ett härligt namn Bugaboo. 
  • Isanna
    tezzi: Det beror väl egentligen på hur mycket ni är ute och går, och hur pass långt sonen kan och vill gå. Jag har två år mellan barnen och jag skaffade ingen dubbelvagn, dels pga att vi bor så till att vi oftast tar bilen, dels pga att jag bär mycket i sjal och sele. Men nu saknar jag faktiskt dubbelvagn, för att kunna gå längre promenader, raskare promenader och för att kunna sätta mitt äldsta barn i vagnen när hon inte orkar mer. Men nu är hon snart tre år och det känns sent med en dubbelvagn. Men visst går det utan, men det beror ju alldeles på hur vardagen ser ut för er.
  • Isanna

En extraram var nog det bästa köpet jag gjorde till min Cam! Då kunde jag snabbt växla vagn beroende på vilket av barnen som ville åka.

• Isanna
    Hannah74 skrev 2009-01-06 17:45:56 följande:
    Jaså, hahhah. Hu då, som sagt. Men jag har kollat rätt länge på blocket och de ligger sällan under 5, och finns få i gbg, annars blir det ju frakt oxå.. jaja, så får det bli..
    Ja men då så, var nöjd och glad tycker jag!  Grattis till köpet!
  • Isanna
    Shoegirl skrev 2009-01-06 09:58:19 följande:
    Petunia i nya vita färgen *dregglar*
    Den är grym! Skulle göra sig fint till våren med offwhite toppset! OM man nu skulle vilja köpa den, var hittar man den enklast?
  • Isanna
    jule skrev 2009-01-06 22:57:37 följande:
    Joddan skrev 2009-01-06 22:54:54 följande: d tror jag oxå , men du håll ukik om babyshop rear 7 am snart, d gjorde d iaf förra året
    Åh, vilken superinfo! Minns du med hur mycket?
  • Isanna
    jule skrev 2009-01-07 17:16:30 följande:
    Joddan skrev 2009-01-06 23:16:50 följande: ang "skidjackan" så innebär d 100% polyester. och jag köpte min 7 am förra året för 999:- i slutet på januari såg jag på ordermejlet
    Tack för svar, då inväntar jag slutet på januari!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16