Inlägg från: bennysson |Visa alla inlägg
  • bennysson

Bugaboo tråd nr 16

hur mycket skulle ni betala för en Gecko (svart, fräsch och inköpt 2008) + Elodieåkpåse till?

***Ingen annons***

• bennysson

Joddan skrev 2009-01-19 11:29:38 följande:

oj billigt.. men om inte liggdelen är med så är ju halva vagnen bort ju i princip också? och som sagt. skicket vet man ju inte..
  • bennysson

Joddan skrev 2009-01-19 11:57:45 följande:

Beror på om man vill ha en sittvagn bara. Om man har barn över 6 månader så behöver man ju oftast inte liggdelen längre...
    jo men om man är gravid kanske man vill ha båda ;D
  • bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-19 13:51:43 följande:

Idag blev jag med en Bee. *oups* *viskar* och en Gaia & Ko väska.
    jag vill också ha.. FÄRG?
  • bennysson

mamma2003 skrev 2009-01-19 13:53:11 följande:

Ja, det var verkligen oups! Blev det den snorbilliga från Haven? Och vad blev det för Gaia?
    få höra nu.. snorbillig på haven?
  • bennysson

VAD HAR JAG GJORT??????????? haaha har nog precis sålt min älskade bugga.. tänkte köpa en bee.. men kommer jag bli nöjd med bara den som enda vagn?

Min son är 10 månader.. han har precis börjat gå.. tänker att han snart kommer ha leriga skor = smartare med bee..

övertala mig att jag gör rätt

hoppas förresten ngn har bee i lager. annars blir jag utan vagn ett tag...

• bennysson

modestyclara skrev 2009-01-26 22:09:26 följande:

bennysson skrev 2009-01-26 22:06:37 följande:
    Hmm. Jag älskar min gecko men camen skulle jag nog kunna göra mig av med och skaffa en bee...
    jag sålde geckon alltså.. älskar den också.. men vad fasen.. man måste ju våga lite hoppas bara jag inte blir tokmissnöjd.. huuu nu blev jag nervös.. tänk om jag fegar ur i morgon när de kommer för att köpa den? haha
  • bennysson
    Lille Mammsen skrev 2009-01-26 22:39:54 följande:
    Galen kvinna Jag har kvar min Gecko...men köpt hem en Bee! Nu e jag nog nöjd med Rally`na här hemma!! UJ+GECKO+BEE
    hehe men jag var tvungen att VÄLJA för mannen... antingen eller.. fick inte ha båda buhuuuuu

men är det ingen som har bee som endavagn här? eller har alla en hel vagnpark hemma? hihi
  • bennysson

ami skrev 2009-01-26 23:17:12 följande:

bennysson skrev 2009-01-26 23:15:35 följande:
    Vi ha precis sålt Camen, har Bee kvar (och ett par till..)
    hur är been då? sover barnet bra i den?
  • bennysson

Caeruleus skrev 2009-01-27 09:17:50 följande:

bennysson skrev 2009-01-26 23:30:18 följande:
    Måste tyvärr säga att Been inte fungerade för vår son. Han satt inte bra i den och kändes lite ihopklämd redan vid 10 månaders ålder. Han är iofs rätt stor och bred men ändå. Testa Been ordentligt och se om din plutt sitter bra. Många tycker den är toppen men inte jag. Tyckte tyvärr inte den var vidare lättkörd på "halvdåliga" asfaltsvägar heller . I innestan är den däremot kanonbra och supersmal.
    tur att jag bor i stan då

Idag såldes geckon, liten tår blev det nästan men ny BEE flyttade in. ska bekanta mig med den i morgon.. men första tanken är shit hur ska jag lära mig allt??
  • bennysson

ni med BEE. upplever ni att sitsen kärvar lite biland när man ändrar ryggläge? känns som min hakar i på ena sidan när man ska ändra...

• bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:06:04 följande:

Nej, men min är ju sprillans.
    min är ockkså sprillans.... köpte den igår. .annars kanske jag är ovan iofs.. måste prova lite mer...
  • bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:06:04 följande:

Nej, men min är ju sprillans.
    haha nu vet jag. jag trodde nämligen att det gick att få den ett steg till uppåt. , mer rak i ryggen. men insåg att så inte var fallet.. haha så nu känns allt lugnt igen :)
  • bennysson

straw2008 skrev 2009-01-28 10:24:19 följande:

Personligen skulle jag aldrig köpa defekta bugaboo grejjer som folk fått gratis, du hade ju kunnat ge med det till köparen som extra/reserv chassi ?
    nej det skulle itne jag heller köpa faktiskt.. att lämna med som extrachassi vore ju schysstare...
  • bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:27:16 följande:

Jag har meckat på min liggdel. (inte alls tidigt i v19 )Shit vad STOR den är!
    hihi ja den är faktiskt stor liggdelen. känns lite pansarvagnaktig. haha men ändå är itne ramen större...
  • bennysson

frågar här med... någon som haft glidande handtag på sin BEE?? hur mycket gled det innan du reklamerade? mitt glider kanske bara någon mm, mer som att det knakar till lite när man ska tex upp för en kant eller av och på bussen..

Räcker det för att reklamera eller måste det glida längre?

• bennysson

Stargirl skrev 2009-02-16 16:08:00 följande:

Nej, mitt glider inte alls. Om jag sätter foten på chassit och drar allt jag har så får jag upp den ett par mm men inte i vanlig användning. Jag skulle vänta och se om det förvärrades. Det är inte direkt ngt problem låter det som på din vagn.
    nej precis det är inget "problem" men man vill ju inte att det ska vara "fel" på den ;)

jag väntar nog och ser.. men som sagt, var m est nyfiken på hur MYCKEt det glider för dem som det "glider" på..
  • bennysson

Stargirl skrev 2009-02-17 12:38:58 följande:

Jag tror det är lite olika. Bugaboo är generellt mycket generösa med sina reklamationer. Ett annat mörke skulle bara säga "live with it". Jag skulle avvakta lite och se om det förvärras. Du har trots allt 2 års garanti så du har råd att vänta och se.
    ja precis, avvaktar nog lite. Annars har allt funkat bra..

men jag hade lite ångest igårkväll över att vi sålde geckon, var aldrig något fel på den.. drömde tillochmed mardrömmar om att hela been pajjade haha

men För första gången så ångrar jag försäljningen av geckon... saknar den faktiskt-- det var en toppenvagn..
  • bennysson

åååh tänk er hur fint det skulle vara med en sufflett till BEE i landskapstyget från jofotex. mamma på vifta har en bild på det i galleriet för cameleon, men vore ju döläckert med ne suffla till BEE.

Någon som vet var man får tag i tyget? bara hos jofotex? kan man beställa därifrån eller måste man besöka butiken?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16