Inlägg från: Nilam 84 |Visa alla inlägg
  • Nilam 84

Bugaboo tråd nr 16

Hej, har inte varit in här på lääänge. Finns inte thj på fl mer?

• Nilam 84

Hello, sålde min älskade denim bugga för ca 2 månader men saknar den massor så nu tänker ja bygga ihop en ny.  Men var hittar man basdelar??

• Nilam 84
    Nilam 84 skrev 2009-01-17 22:00:37 följande:
    Hello, sålde min älskade denim bugga för ca 2 månader men saknar den massor så nu tänker ja bygga ihop en ny.  Men var hittar man basdelar??
    Behöver inte vara denim, kan tänka mej i pricip vad för färg som helst!
  • Nilam 84
    modestyclara skrev 2009-01-17 22:05:24 följande:
    Nilam 84 skrev 2009-01-17 22:02:04 följande: kidzshop? eller begagnat?
    Spelar ingen roll nytt eller begagnat. Förutsatt att det är i toppenskick förstås :)
  • Nilam 84

Halloj, va tycker ni. ska jag plocka ihop en cameleon (har ett cam chassi hemma) eller ska jag köpa en bee istället? Min dotter är 1år 8 mån.

• Nilam 84
    Nilam 84 skrev 2009-01-19 14:55:41 följande:
    Halloj, va tycker ni. ska jag plocka ihop en cameleon (har ett cam chassi hemma) eller ska jag köpa en bee istället? Min dotter är 1år 8 mån.
    Puff puff
  • Nilam 84

haha, hmm, har tyvärr inte plats. Har en carena easy, en emmaljunga city cross också. Sålde camen just för att vi inte har plats, å den var mest lättsåld. Men nu saknar ja den sååå!

• Nilam 84
    panzermensch skrev 2009-01-19 17:28:25 följande:
    du har ju bara två hemma.. klart 2 till ryms!
    en står i källaren för att ja inte har plats med mer än en inne Men i mitt hjärta (som en kompis sa) finns alltid plats för en bugga
  • Nilam 84
    panzermensch skrev 2009-01-19 17:30:34 följande:
    som hos mig.. köpte en ny med efter gått en tid utan.. grinade tom när den blev såld
    Jag grina int då, men höll nästan på å gjorde det när jag såg den på stan. Vi bor dessutom på lilla Åland där det finns kanske 5 buggor. Varav ja känner två av de som har...

Så man känner ju definitivt igen sin gamla, å ser den HELA tiden
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16