• Nikas

Bugaboo tråd nr 16

Vill ha och SKA ha en Bee :) Har inte bestämt färg än dock...

Men nu till min fråga, finns det någonstans man kan köpa utomlands på nätet? Lite billigare? Svårt att hitta beggade..

• Nikas
    Kajsan skrev 2009-01-11 23:26:33 följande:
    Ja, mejla PingPong och hör om de har nåt bra erbjudande, jag fick min Bee med åkpåse och babynest för 3600 kr inkl frakt
    men lägg av!
    ska maila right away! tack :D
  • Nikas
    Kajsan skrev 2009-01-12 00:28:21 följande:
    Buggysnuggles egna sida!
    Ja okej då... kollade nu och det var banne mig billigt där.
  • Nikas

Hur gamla barn har ni i era Elodie Details  och Lodger Bunker? Jag är ute efter Hur länge barn kan använda dessa åkpåsar. Är såååå sugen på en LB i den gröna färgen med blommor på :)

• Nikas

Kajsan: kollade med ping pong och 539 euro vill de ha för bee med åkpåse inkl. frakt och allt. Aja, bara att leta vidare.

• Nikas

Jag är på jakt efter coola snygga tyger (till en suflett), någon som har tips på sidor? Alt. affärer i stockholm city?

Har kollat in stoff och stil, och barnrummet.

• Nikas

Kajsan skrev 2009-01-13 10:11:51 följande:

Behöver? Jösses, när det gäller nöjen och roliga pryttlar till mamma så har det inte med att behöva att göra
    Så sant som det är sagt...
  • Nikas

Förresten, är det någon som kan ge mig tips på var jag kan handla sufletter någon annanstans är Kidzshoppen?

• Nikas

Är det

panzermensch skrev 2009-01-13 11:05:50 följande:
    Sundbybergs tyger
    Är det detta som heter Sundbybergs Textilcentrum? :) Tack! Ska dit och kolla tyg till en suflett som jag ska be Mamma På Vift att sy till Liams (egentligen mest MY precious...;) bugga
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16