• ami

Bugaboo tråd nr 16

AnitaAndersson skrev 2008-12-26 19:19:28 följande:

Känns som Besmall är ganska stor. Finns det inga mindre varianter.Har kollat på andra skiphop väskor och tycker jag har sett någon modell som sitter bättre på vagnen och är lite mindre än dash varianten ? Hmm .. krånglade till det lite nu känns det som :P
    Skip Hop saddlebag funkar att ha på Been. Kan hängas på sidan om man vill. Rymmer hyfsat mkt, mer än man kanske tror.
  • ami

Behöver hjälp!!
    Ska tvätta varukorgen: 30 grader fintvätt,
    men HUR?!? får man bort den svarta plastskivan inuti utan att bryta av den?? *lagom irriterad*

• ami

panzermensch skrev 2009-01-20 17:59:23 följande:

Hej den går att "böja" ur Den går inte sönder om du viker den upp på mitten och trär ur den. Sen är det bara köra 30 grader och hängtorka
    Säkert?
    Sätter mannen på det så är det hans fel om den går av
  • ami

Tack för alla tips om vaukorgen. Jag fick bort den

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:
    nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )
    Har sett den i verkligheten och tyckte den var jättefin.
  • ami

Ska beställa bugaboo parasoll till Been och OTH sittdyna (till UJ) Nån som vet vart man kan beställa det på samma ställe (webbshop)?
    Är det samma parasoll både till cam och bee? OCH vet att det finns nya och gamla parasoll? Skillnader? Vilket är bäst?

• ami

Så gamla parasollet har bara ett fäste som passar både cam och bee. Nya parasollet har 2 fästen, ett för cam och ett för bee?

Vad är det för skillnad dom emellan, är själva parasollet samma? Var det inte nåt om hur man kan böja det?

• ami

Vilket är överlägset BÄST? gamla eller nya parasollet

Längtar till sommar och sol

• ami

hyperballad skrev 2009-01-21 00:23:53 följande:

Svar på #4811behöver man ens ett parasoll eftersom du kan vända styret eller liggdelen efterhand som solen flyttar sig...
    Vi ska utomlands i flera veckor där solen är väldigt skarp. Och så ett litet vitt rödhårigt barn.. Vi måste ha ALLT solskyddande vi kan hitta med oss Kommer att ha Been. Vill ha ett parasoll man kan justera lite smidigt.
  • ami

Kajsan skrev 2009-01-21 00:37:36 följande:

Jag skulle köpa det heltäckande UV skyddet! Vi hade det i somras, tyvärr sålde jag det till min förra bee , så jag vill ha ett nytt i sommar.
    Den lilla vilda rödhåriga blir 3 år till sommaren då vi åker, vill nog inte sitta under UV-skyddet. Tyvärr, annars hade det ju varit perfekt. (Om inte annat lugnt och skönt med Liten ordentligt inpackad i vagnen). Så det får bli ett parasoll istället.
    Eller två
    Undrar om sånt dä aussiest finest (stavning) solkeps som man kan ha på ex UJ funka på Been? Ingen som har och vill prova..
  • ami

Shoegirl skrev 2009-01-26 23:08:53 följande:

Om allt ingick tycker jag det var ett bra pris.
    Vad ÄR ett bra pris både för köpare och säljare? Om man bortser från evv tillbehör, en naken vagn? Sålde min på Blocket, fick typ 50 mail på fem minuter, och då bor jag lååångt ifrån storstäderna.. Antar att köparen blev glad, men jag blev oxå glad *gillar snabba affärer*
  • ami
    bennysson skrev 2009-01-26 23:15:35 följande:
    hehe men jag var tvungen att VÄLJA för mannen... antingen eller.. fick inte ha båda buhuuuuumen är det ingen som har bee som endavagn här? eller har alla en hel vagnpark hemma? hihiVi ha precis sålt Camen, har Bee kvar (och ett par till..)
  • ami

bennysson skrev 2009-01-26 23:30:18 följande:

ami skrev 2009-01-26 23:17:12 följande:
    hur är been då? sover barnet bra i den?
    Mini är 2,5 år, normalstor kanske något liten. Sitter och ligger bra i den. Sov sist i den i helgen, körde då även i slask och det gick bra. Den är mycket stabil och körvänlig, mjuk att köra. Annars har vi UJ också för vinter och mer terräng. Been är väl mer tänkt som sommarvagn och när man ska iväg nånstans. Tycker den känns som en "riktig" vagn. Går ju inte alls att jämföra med ex vår MacLaen xt vagn.
  • ami

Ska inhandla en mugghållare till min Bee. Men hur är det nu med fästena, hur ska man veta att den passar? Har haft en mugghållare med 2 fästen, inga av dessa passade Been. Hittar bara mugghållare till Cam överallt!! För visst finns det, men var?? Har mailat kidzshop, men ingen har svarat än.

• ami

Fast en del helt nya (och oryckta) chassin gled ju oxå..

• ami

Linn och Robin skrev 2009-02-23 00:16:23 följande:

Någon som vet om man kan använda Frogens sitt/liggdels ram till cameleon??
    Ja, det går.
  • ami
    pluttmaja skrev 2009-03-05 20:11:07 följande:
    snälla hjälp mig!!!Vad är maxvikten för ett barn i en cam??
    17 kg.
    OBS. Ny tråd.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16