Inlägg från: lilla sandra |Visa alla inlägg
  • lilla sandra

Bugaboo tråd nr 16

Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!
    Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.

• lilla sandra

Får prova det då.
    Hellre ha handtaget längre upp än att fastna överallt...

Nikas skrev 2009-01-14 10:32:24 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-14 10:29:29 följande: Jag har min inåt faktiskt, jag störde mig som fasen på det ja me för att man fastnade i affärerna som du säger... men höjde bara mitt handtag lite så att jag får plats med den på den utdragbara delen på handtaget, sen bytta jag fäste och så funkar det finfint.
  • lilla sandra

Köpte via babytrader, då måste jag skicka tillbaka o stå utan vagn ett tag va?

modestyclara skrev 2009-01-17 20:58:30 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 20:51:58 följande: sorry, tryckte för fort... reklammera och få ett nytt med pop-nitar istället.
  • lilla sandra

Handtaget glider..

hyperballad skrev 2009-01-17 20:58:39 följande:
    Svar på #3801lilla sandra skrev 2009-01-17 20:51:58 följande: glider hur??
  • lilla sandra

Ovanför färstena som man justerar höjden på handtaget...
    Det glider så att hela chassit blir snett. Så man får hålla på att öppna färstena o dra rätt det igen..

hyperballad skrev 2009-01-17 21:10:30 följande:
    Svar på #3811lilla sandra skrev 2009-01-17 21:08:08 följande: fram eller bak eller jag kanske är trög men jag förstår inte hur det glider...
  • lilla sandra

Kan man maila nån i Sverige? Min engelska suger.

modestyclara skrev 2009-01-17 21:13:50 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:07:51 följande: mhm. så var det när jag reklammerade iaf. Men maila och fråga.
    [/citat]
    modestyclara skrev 2009-01-17 21:16:50 följande:
    [citat]
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:07:51 följande: Men du, passa på att köpa en UJ på rea nu då, du är ju typ tvungen att ha en vagn i mellantiden
    Vill inte ha lillkillen från mej ännu, han är bara 5 månader ännu.
  • lilla sandra

Haha, då kör jag på det.

modestyclara skrev 2009-01-17 21:31:15 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande: Äsch skriv bara my handlebar is sliding eller nåt sånt. de fattar.
  • lilla sandra

O bra... Det var lixom största farhågan, att jag skulle stå utan vagn helt o hållet.
    Har visserligen en scooter stående, men maken skulle få tuppjuck om sonen fick åka rosa scooter.
    Nerå, men JAG skulle få mer tuppjuck av att köra pansarvagn istället för min älskling.

AnniPanni skrev 2009-01-17 21:35:42 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande: Du behöverinte skicka ner ditt chassi utan de räcker med att reklamera det via mail till babytrader. De vill ha vagnens serienr och så får du ett kontonummer du ska betala in ca 25 E på (fraktkostand). När det fått pengarna så skickar de ett nytt chassi. u behöver inte vara orolig över att skrva till de på engelska, de är inte så himla bra själva Skriv bara typ att the handlebar on my cameleon slides, eller något liknande. De känner VÄL till probelemt och du kommer inte att behöva beskriva i detalj. Räcker med orden handlebar och slides så vet de precis vad du menar. Det är ett ganska vanligt problem som Bugaboo är medvetna om. De nya chassina är popnitade och ska hålla bättre men jag vette tusan om jag är villig att hålla med om det (håller på och reklmerear mitt tredje chassi nu, och det är popnitat).
  • lilla sandra

Äääh, min man är TÖNT på det området.
    Jag försöker tänka liiite mer "snällt" när det gäller ytterkläder oså. Att dottern inte MÅSTE ha en rosa WS nu i vår. Hon kan faktiskt ha nån annan färg (som lillebror kan ärva vidare).
    Köpte en svart till honom. Maken "gick med" på att dottern kunde få en RÖD, men det var inte så att sonen kunde få ha den sen!!!
    Så nu ska jag köpa svart till dottern oxå. Så får väl hon ha en rosa MÖSSA om det nu måste vara rosa...
    Blääää för karlar ibland.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16