Bugaboo tråd nr 16
Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!
Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!
Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
Får prova det då.
Hellre ha handtaget längre upp än att fastna överallt...
Iiiih, mitt chassi glider TROTS nya skruvar.
Köpte via babytrader, då måste jag skicka tillbaka o stå utan vagn ett tag va?
Handtaget glider.. ![]()
Ovanför färstena som man justerar höjden på handtaget...
Det glider så att hela chassit blir snett. Så man får hålla på att öppna färstena o dra rätt det igen..
Kan man maila nån i Sverige? Min engelska suger. ![]()
Haha, då kör jag på det. ![]()
O bra... Det var lixom största farhågan, att jag skulle stå utan vagn helt o hållet.
Har visserligen en scooter stående, men maken skulle få tuppjuck om sonen fick åka rosa scooter.
Nerå, men JAG skulle få mer tuppjuck av att köra pansarvagn istället för min älskling. ![]()
Äääh, min man är TÖNT på det området.
Jag försöker tänka liiite mer "snällt" när det gäller ytterkläder oså. Att dottern inte MÅSTE ha en rosa WS nu i vår. Hon kan faktiskt ha nån annan färg (som lillebror kan ärva vidare).
Köpte en svart till honom. Maken "gick med" på att dottern kunde få en RÖD, men det var inte så att sonen kunde få ha den sen!!!
Så nu ska jag köpa svart till dottern oxå. Så får väl hon ha en rosa MÖSSA om det nu måste vara rosa...
Blääää för karlar ibland.