Inlägg från: Mountains |Visa alla inlägg
  • Mountains

Bugaboo tråd nr 16

Är det någon av er här i tråden som har erfarenhet av solsufletten?

Funderar på om jag ska köpa den inför Thailandssemestern nu i vinter. Fläktar det igenom suffletten när den är helt neddragen, vad har era små sagt om att ligga instängda under under hela suffletten, fungerar det lika bra med parasoll?

• Mountains

Modestyclara: jag har ett parasoll så det kommer absolut åka med!

• Mountains

Angående sommarsuffletten så kan jag tänka mig att det kan bli lite varmt under den. det där nätet hänger det på sommar suffletten eller är det ytterligare ett tillbehör?
    Tvivlar på att min tjej skulle gå med på att ligga helt instängd i vagnen, humm?

• Mountains

Det där nätet jag skriver om är alltså en separat detalj som man fäster på suffletten, det är svårt att se hur det hänger i hop när man tittar på Buggas hemsida?!

• Mountains

Är det någon som vet var jag han hitta en beskrivning på hur jag kan sy en "sommar"dyna till camen? Ska till Thailand och vill att dottern ska sitta lite svalt men mysigt!

• Mountains

Får väl tjata lite då! Ingen som vet var jag kan få en beskrivning på hur man syr en skön dyna till camen!

• Mountains

Jag är envis och upprepar min fråga!

"Ingen som vet var jag kan få en beskrivning på hur man syr en skön dyna till camen!"

Någon av er alla på tråden har väl lite koll, please!!

• Mountains

Panzermench;
    Jag trodde att ni alla i tråden var pyssliga och sydde om era vagnar efter kvällsfikat! Men där tog jag miste! Får väl tråckla ihop något själv då, eftersom jag inte hinner beställa något.

enda jag vet syr dynor är väl ditten datten.. och vet inte om denne delar med sig

Mountains skrev 2009-01-22 21:40:04 följande:
    Jag är envis och upprepar min fråga! "Ingen som vet var jag kan få en beskrivning på hur man syr en skön dyna till camen!" Någon av er alla på tråden har väl lite koll, please!!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16