Bugaboo tråd nr 16
TIPS!!!!
Finns det ngn som är intresserad av paul frank???? det kommer b.la en filt i februari som är designad för bugaboo...jag har beställt en i luleå :)
TIPS!!!!
Finns det ngn som är intresserad av paul frank???? det kommer b.la en filt i februari som är designad för bugaboo...jag har beställt en i luleå :)
Ja, dom är hur fina som helst...tyckte om åkpåsen i gult men har nyss köpt min vagn i rött med mörkgrå bas så det skar sig....filten får räcka till en början...köpte åkpåsen i rött innan jag fick se den med julius.
jo, det funkar ju iofs...dock kommer inte sittdelen att användas än eftersom våran bebis inte har visat sig...är i vecka 40 nu så vi väntar otåligt...tror jag behåller den och köper en annan färg till sommaren då sittdelen kommer igång...kanske det blir den gula då om den fortfarande finns att få tag i....det dyker ju upp nyheter hela tiden oxå:)
Jaaaa, är så nöjd med vagnen men man börjar ju förstå att det är en hel industri bakom den. Jag bor i Skellefteå och tror att jag sett 1 eller 2 här i stan. Visste inte att jag gav mig in på denna "modebana" när jag bestämde mig för en bugaboo förra året:)
Så sant...visste inte heller hur mkt hysteri det var kring den :) Älskar den dock just för att den är så smidig och lätt (vi har en liten bil och 2 hundar) samt de underbara färgerna. Sen är den ju snygg oxå. Jag är dock inte rätt person att ha den egentligen då jag har noll koll på mode....men som sagt. Jag tror vi kommer bli väldigt nöjde med den :)
Hej T S...visste inte att man kunde använda GRACO till bugaboon....trodde bara det var maxi cosi och bugaboos egna som gick. Tyvärr så vet jag inte men alltid lär man sig ngt :)