• MGn

Bugaboo tråd nr 16

Bara jag som inte fattar hur man ska få till det med ståbräda? vid har bugaboos egna, men hur gör man när man ska fälla ihop vagnen? måste man ta av den då elle? för vagnen blir ju otypligt med den på

• MGn

Elaizans mamma skrev 2009-01-02 20:45:34 följande:

Halloj i tråden,Passar Frogens suflettpinnar i camens suflettspännen?
    Ja de gör dom!
  • MGn

Unbornchild skrev 2009-01-16 04:07:07 följande:

Hej alla.Har en fråga som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.Jag är jättesugen på att köpa en bugaboo cameleon om några månader.Nu undrar jag vilken jag ska välja, i canvas eller i fleece? Vilken tycker ni är bäst?Och en bra och billig butik eller nätbutik att köpa ifrån?Har kollat babytrader och pingpong, finns det någon mer utöver de som ni kan rekomendera?Jättetacksam för svar =)
    Det är en smaksak med toppset, jag föredrar canvas. Det har varit lite strul med chassina så jag hade absolur köpt från svensk butik även om de kostar lite mer. kan rek www.kidzshop.se där har jag köpt två buggor en teutonia, supernöjd med servicen!
  • MGn

Hej allihopa!
    Jag är sååå sugen på silver setet, är dte någon som har det? är det värt pengarna? visst får man liggdelslock och sittdelstyg också?

• MGn

Hjälp! Vi har sand bas (gillar inte den, vill ha grå) nu ska jag köpa ny toppklädsel för att förnya vagnen, vilken färg ska jag välja? vad är snyggast till sandbas?

• MGn

nya bestämmelser, basen åker ut, fattar inte varför jag tog sandbas när jag köpte vagnen! vill ha denim!!!!!

• MGn

Någon som vet om gecko silver sommarsuflett passar på cam? den är förliten va?

• MGn

Tycker som du. Kul att ni all ahar trevligt, men de blir så väldigt mycket att läsa varje gång man kommer in. Har man frågat något så är det svårt att hitta svaret för de går så fort med massa inlägg.

mamma2003 skrev 2009-01-20 15:57:02 följande:
    Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen).Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
  • MGn

Vad brukar man f¨förö canvas toppset på tradera? Är det lönt att läga ut det, eller man ska spara det med övriga saker i klädkammaren!?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16