Bugaboo tråd nr 16
Bara jag som inte fattar hur man ska få till det med ståbräda? vid har bugaboos egna, men hur gör man när man ska fälla ihop vagnen? måste man ta av den då elle? för vagnen blir ju otypligt med den på
Bara jag som inte fattar hur man ska få till det med ståbräda? vid har bugaboos egna, men hur gör man när man ska fälla ihop vagnen? måste man ta av den då elle? för vagnen blir ju otypligt med den på
Elaizans mamma skrev 2009-01-02 20:45:34 följande:
Unbornchild skrev 2009-01-16 04:07:07 följande:
Hej allihopa!
Jag är sååå sugen på silver setet, är dte någon som har det? är det värt pengarna? visst får man liggdelslock och sittdelstyg också?
Hjälp! Vi har sand bas (gillar inte den, vill ha grå) nu ska jag köpa ny toppklädsel för att förnya vagnen, vilken färg ska jag välja? vad är snyggast till sandbas?
nya bestämmelser, basen åker ut, fattar inte varför jag tog sandbas när jag köpte vagnen! vill ha denim!!!!!
Någon som vet om gecko silver sommarsuflett passar på cam? den är förliten va?
är det snyggt med sand och denim?
Tycker som du. Kul att ni all ahar trevligt, men de blir så väldigt mycket att läsa varje gång man kommer in. Har man frågat något så är det svårt att hitta svaret för de går så fort med massa inlägg.
Vad brukar man f¨förö canvas toppset på tradera? Är det lönt att läga ut det, eller man ska spara det med övriga saker i klädkammaren!?