Inlägg från: mamma på vift |Visa alla inlägg
  • mamma på vift

Bugaboo tråd nr 16

straw2008 skrev 2008-12-27 23:13:09 följande:
    Hej alla, Torrfäller denimvagnen ? Jag satte på sittdelen idag o den nöter ju mer mot kläder osv... Ska man kanske låta den gå en omgång i tvättmaskinen först? Måste ju vara väldans mkt blå färg i tyget... ?
    Min har inte torrfällt än och jag har haft den i 6 månader snart! Men man kan ju alltid köra den i maskinen för säkerhets skull.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • mamma på vift
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-02 18:05:02 följande:
    Kikar förbi..Någon som minns i vilken bt-tråd mässbilderna på paul frank håller till?
    Bildtråd 4 sidan 10.
  • mamma på vift
    FridaLee skrev 2009-01-03 18:18:45 följande:
    hej hej! nu måste jag leta rosa toppset för vi fick en liten flicka igår 10:47 15dgr över tiden så ville hon äntligen ut! och vi som troddde det var en pojke i magen.
    Stort Grattis till Lill tösen!

Jag tycker om Alice, Märta, Emelie, Olivia, Ellen, Ella, Tuva och Majken.
  • mamma på vift

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 3
    MÖRKGRÅ 7
    BRUN 4
    DENIM 3

(lägg till andra om ni röstar på det)

• mamma på vift
    neveralone skrev 2009-01-09 19:56:42 följande:
    Hej alla bugga ägare! Vi har en bugaboo cameleon och vår son är 4 mån gammal. Tänkte höra när ni andra bytte till sittdelen. Vi har nu liggdelen men vår son är nyfiken av sig och försöker dra sig upp hela tiden för att kolla runt. Provade sätta honom i sittdelen men han såg så himla liten ut + att när dom är så små sitter dom ju inte helt rakt utan som små hösäckar...Hur har ni gjort?Tänkte även höra om det är någon som har bugaboos egen åkpåse och om ni är nöjda med den, är den varm och så?
    Vi bytte när Grodan var 7 månader (5 månader korrigerat) då hade vi honom i liggläget och viloläget. Det funkade jätte bra. Helt upprätt satt han inte vagnen förens han var 10 månader (8 månader korrigerat). Om ni lägger i en sittdyna eller åkpåse kanske han inte ser så liten ut i sittdelen och sitter lite bättre.
  • mamma på vift
    ami skrev 2009-01-20 18:43:48 följande:
    Ska beställa bugaboo parasoll till Been och OTH sittdyna (till UJ) Nån som vet vart man kan beställa det på samma ställe (webbshop)? Är det samma parasoll både till cam och bee? OCH vet att det finns nya och gamla parasoll? Skillnader? Vilket är bäst?
    www.1klass.se har både parasoll och sittdyna. 

På de nya parasollen får du med 2 olika fästen, 1 till bee och 1 till cam. Tror att det bara säljs de nya nu.
  • mamma på vift

nehe nu hade de inte kvar sittdynor till UJ där.

kanske på bonti?

• mamma på vift
    FruLidgren skrev 2009-01-21 14:14:10 följande:
    Jag har en alvi åkpåse, funderar på att köpa en från elodie men det känns liiite onödigt om alvin funkar? Nån som vet om den gör det?Sonen växer så det knakar, får se hur länge han är nöjd i liggdelen.

Vi hade en alvi i sittdelen när det var jätte kallt...nu har vi en i fleece när det e + grader. Funkar bra i sittdelen.

• mamma på vift

sittdel kostar 880 kr
    varukorg kostar 440 kr
    liggdelstyg 665 kr (tror jag)

• mamma på vift
    Lejån skrev 2009-01-26 11:13:46 följande:
    måste fråga en sak till, vilken sorts tyg bör man ha? Funkar bomullsväv?
    Bomullsväv funkar, men för att det ska bli lite mer vatten och vindtåligt så rekommenderar jag att man tar ett lite kraftigare tyg på andra sidan.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16