Inlägg från: MamaCool |Visa alla inlägg
  • MamaCool

Bugaboo tråd nr 16

Halloj Bugga gurus!

Har ett dilemma... håller på att provkör vagnen till bebbe nr 3 o undrar om jag gör rätt när jag fäller ut chassit... Svirvelhjulen låser sig ju inte i fast position - kanske ska det vara så??! Det är ju först när ramen är på som det känns som "låst läge"...

Hmmm undrar som sagt bara om det ska vara så - läser manualen om o om igen... men blir inte klokare Det "klickar" ju m bakhjulen o "styret" - snälla säg att jag gör rätt!

M 030604 N 060508 Bebis 0904??
  • MamaCool

Toppen - då vet jag! Återkommer nog i tråden om jag kommer på ngt mer Tack för snabbt svar!

• MamaCool
    Hannah74 skrev 2009-01-26 21:46:37 följande:
    Exakt det "problemet" har jag oxå fått hjälp med här Jag och mannen stod och svor över att detinte gick att låsa och trodde vi blivit lurad Köpte nämligen begagnat och den förra vagnen(BT) låstes.
    Japp... samma här! Målet har dock varit att köpa en Bugga till bästa-pris... dvs piece by piece! Men däcken vill jag (vi?) köpa nya... har allt som allt kommit upp i 3000:- ganska bra eller hur

Var ju självklart tvungen att sy en egen sufflett, dyna o skötväska ... Jäkligt pillrigt men kul!!!

Nu väntar vi som sagt "bara" på bebben... ÅTTA veckor kvar...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16