Inlägg från: hannastina |Visa alla inlägg
  • hannastina

Bugaboo tråd nr 16

Hej
    Vill bara kolla med er "kännare". Jag letar efter en Frog (tror jag) och har hittat en från 06 som de vill ha 3500kr för. Inga tillbehör utan endast vagnen. Är det ett ok pris?

• hannastina

Tac för svar!
    Två frågor till, till er som haft/känner till både Cam och Frog. Kommer jag att sakna något på Frogen som Cam har?
    Är Cam värd ca 2500kr mer än Frog (ca blocket priser)

• hannastina

Lejån skrev 2009-01-18 15:38:03 följande:

Från golv till handtag eller?
    Ja, styrhöjden. Måste kolla om höjden räcker till eller om vi behöver ett justerbart handtag.
  • hannastina

Lejån skrev 2009-01-18 16:08:37 följande:

Ganska precis 1 m plus minus lite då jag kanske inte mätade tokbra.
    [/citat]
    imaj skrev 2009-01-18 16:09:15 följande:
    [citat]
    Har för mig att någon mätt tidigare och att det var typ 102cm... Men är inte helt säker .
    Tack så mycket! Måste se till att maken kan köra vagnen han med, han är inte helt såld på Buggor och det "värsta" som kan hända är att han får något att gnälla på när väl vagnen står i hallen :)
  • hannastina

Nu har maken gått med på vagnsbyte och pansarvagnen läs Brio ska se sig om efter en ny ägare. Trodde att jag skulle köpa en Frog men nu tvekar jag. Kanske det är bättre att slå till på en Cam? Vad är rimligt att betala för en Cam -06, -07 resp -08?

• hannastina

modestyclara skrev 2009-01-29 18:30:28 följande:

hannastina skrev 2009-01-29 13:57:32 följande:
    Jag rek. en frog eller gecko alt. en begagnad cam med gamla chassit. skulle aldrig köpa nya chassit begagnat...
    Nej, jag har förstått att det är problem med det nya chassit. Men om det har skruvar så är man säker eller?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16