Bugaboo tråd nr 16
Hej alla kunniga!
Jag har en Gecko (köpt på babytrader i somras) och jag upplever att den lutar men gör inte alla det litegrann eller är detta för mycket?

Hej alla kunniga!
Jag har en Gecko (köpt på babytrader i somras) och jag upplever att den lutar men gör inte alla det litegrann eller är detta för mycket?

*puffar för min fråga på sidan 94, nr 932* Lutar den för mycket? Ska de luta överhuvudtaget?
Nån som vet om det går att få tag i sommarsuflett till Gecko?
Jag är i valet och kvalen om man ska skaffa en sommarsuflett till sommaren. Har en Gecko och tycker deras silvriga är så fin men är den praktisk? Blir det för "kall" om det blir en kall och blåsig sommar? Har man användning för parasoll? Jga hade parasoll på min förra vagn men störde mig lite på att det var så svajigt. Är det samma med BB´s? Vart fäster man parasollet på en gecko?
Många frågor.. ![]()
Upprepar mitt inlägg då inläggen rasar in i tråden:
Jag är i valet och kvalen om man ska skaffa en sommarsuflett till sommaren. Har en Gecko och tycker deras silvriga är så fin men är den praktisk? Blir den för "kall" om det blir en kall och blåsig sommar? Har man användning för parasoll? Jag hade parasoll på min förra vagn men störde mig lite på att det var så svajigt. Är det samma med BB´s? Vart fäster man parasollet på en gecko?
Många frågor.. ![]()
Till er som satt en Camsuflett på er Gecko - vilket regnskydd använder ni? Måste jag köpa cams regnskydd eller kommer mitt geckoregnskydd funka?