Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Bugaboo tråd nr 16

Vad ligger andrahandsvärdet på eg på bugga cam nu? Sitter och tittar på blocket men priserna är ju.. väääldigt olika

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

du behöver ju en skruv för att hålla "låset"

Trojka skrev 2008-12-09 10:37:52 följande:
    Skrev för någon vecka sen om mitt trasiga chassi (glider på höger sida, tappat en skruv). Nu glappar hela högra sidan, upp och ner. Alltså styret låser inte fast som den ska, eller hur jag nu ska förklara. Har den funktionen något med det första felet att göra? Eller börjar hela buggan ge upp nu?
  • panzermensch

6 mån på tyget, 2 år på resten av vagnen

Lille Mammsen skrev 2008-12-10 20:37:39 följande:
    me taskiga garantier "duckar för ev ägg" eller har dom bättrat sig? 6mån tyg garanti dom tidigare haft kan/kunde dom stoppa upp i H****N...................
  • panzermensch

"Hur lång reklamationstid har man på en Emmaljunga vagn?
    Emmaljunga håller sig till de lagstadgade reglerna. Mer information om konsumentköplagen hittar du på Konsumentverkets hemsida."

Tyget är för det likt flesta märkens tyger bleknar och de i början bytte och insåg väl hur oekonomsitk det var

• panzermensch

ÅH.. idag kommer en och tittar på min Cam

• panzermensch

Snyfft är utan bugga

• panzermensch

Du betalade aldrig haha
    Fick 6500 för den.. känns rätt ok för hon tog inga extra tillbehör utan ren naken vagn

Så.. vad ska man ha nu? Frog? Gecko? Bee?

Jolley skrev 2008-12-13 11:49:38 följande:
    panzermensch skrev 2008-12-13 11:47:32 följande: Shit, va du e duktig på o sälja grejer! Hade inte jag förresten redan köpt halva din vagn...? Har du SÅLT andra halvan nu menar du?!
  • panzermensch

Provkörde en och tyckte inte alls den var lika mysig att putta på som en cam.. är väl för inkörd på min cam så det kändes fel

• panzermensch

Jo det med Men får ju pengar över haha och de kanske man kan investera i en ny bugga

mamma2003 skrev 2008-12-13 11:57:28 följande:
    Men sålde du inte din Cameleon för att du behöver syskonvagn?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16