Inlägg från: Malemme |Visa alla inlägg
  • Malemme

Bugaboo tråd nr 16

Nu har jag väl ändå kommit rätt! Ni borde ju kunna ge mig ett svar på detta. jag har blivit erbjuden att köpa en bugaboo cameleon (denim) 06. Vi har varit ute efter en 07a el 08a...men vad säger ni, funkar en 06 lika bra? Den är köpt i november 06...Välskött enligt nuvarande ägare. Tror priset kan bli mellan 5500 o 6500 kr. Har ni något att säga om detta :)??

• Malemme

Tack så jätte mycket för er hjälp! Hon ville ha 6500 för den och då skulle skötväska o åkpåse ingå. Men jag sa att vi inte behövde det. Så nu blir det spännande å se vad hon säger.

• Malemme

Philofix skrev 2009-02-08 14:04:41 följande:

Finns inga årsmodeller på BB
    Vad bra, då har jag lärt mig något nytt idag!
  • Malemme

Hehe, ja jag har då ingen som helst aning om detta :)

• Malemme

Jag har köpt en bugga från 06, enligt en dam på 1klass (säljer Bugaboo mm) Så kan man inte byta ut luftdäcken till den nya. För 06ornas chassit är inte det samma som 07ans.
    Vad säger ni?

• Malemme

Shoegirl skrev 2009-02-10 21:51:58 följande:

Jag vet faktiskt inte. En uppgift är att alla hjul passar till Bugaboo. Men en kompis till mig i USA fick problem med sitt chassi (det gick av i navet och fälldes ihop) och reklamerade det. Hon fick då även nya hjul då hennes gamla hjul inte skulle passa med det nya chassit hon fick från Bugaboo.
    Okej, jag har inga problem med att det är lufthjul...tycker det e helt okej. Det är väl det om det blir punka som det kan bli galet. Men man ska inte ta ut allt skit i förskott :)
    Tack för svaret!
  • Malemme

Shoegirl skrev 2009-02-10 22:01:34 följande:

Jag har haft min vagn sedan 06 och aldrig haft punka
    Det låter bra det :)
  • Malemme

Någon av er flickor som vet vad en ny sittdelsbas kan kosta?

• Malemme

Stargirl skrev 2009-02-15 13:17:46 följande:

880 för sittdelen och 440 för varukorgen.
    Tack för snabbt svar!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16