Inlägg från: galgbacke |Visa alla inlägg
  • galgbacke

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2009-01-10 00:25:49 följande:
    Äh, det funkade inte.Den här vill jag ha!:
    Åhh! Måste ha!  :D Skitsnygg!
    i love me
  • galgbacke
    madebyinferno skrev 2009-01-14 23:21:24 följande:
    Ingen som är sugen på en bugaboo-liknande vagn?? www.tradera.com/HELT-NY-Jattefin-svart-barnva...*ABSOLUT INTE MIN ANNONS* (Kör riktiga grejjer bara )
    Skrev nyss med en här på FL som hade en sån "buggavagn" haha.
    Tydligen
    "nästan precis som en bugaboo, bara några små detaljer på chassit som skiljer. Bugabooklädseln passar också så de är perfekt. Supervagn till superbra pris"

Kanske vore nåt? ;)
    i love me
  • galgbacke
    idacathrine skrev 2009-01-17 09:57:41 följande:
    Oj oj det var länge sedan jag hängde i en Bugabootråd, slänger in en fråga nu och hoppas på svar...Vi har bestämt oss för att sälja vår Bugaboo Cameleon som (om jag inte minns fel) är köpt i Januari 08. Dom senaste månaderna är den inte använd speciellt mycket = alltså finfint skick! Vi tänkte sälja den med topptyget Röd Canvas som är använt ute i ca 3 veckor. Det är det nya chassit och vi har fått det utbytt en gång, vårat chassi är alltså inte heller mycket använt. Vi har lite tillbehör men om jag inte minns fel har ni tipsat andra om att sälja sånt försig.. Vi ska lägga upp en annons på blocket men vet inte riktigt för hur mycket - vad tycker ni den kan säljas för?
    Men Ida ska du bli bugaboolös nu? :(
    i love me
  • galgbacke
    mamma2003 skrev 2009-01-29 19:17:49 följande:
    Så ställde jag också alltid vagnen när jag hade Cameleonchassit. Med Frogchassit (och även Geckochassit misstänker jag) får man inte in den tyvärr
    Jag får in Geckon utan att fälla ihop den ! :D
    i love me
  • galgbacke
    Onyxia skrev 2009-02-08 22:35:30 följande:
    Hoppas någon kan hjälpa mig med en fråga. Ska åka x2000 med min bugga i veckan. Någon som vet hur praktiskt detta är? Får man packa ihop vagnen helt eller hur ser det ut? Om någon har några bra tips på hur man underlättar en tre timmars tågresa med en liten väldigt rörlig tös på 10 månader så välkomnas det med. ;)
    Jag har tagit isär vagnen så den blir till två delar och lagt upp den på hyllan ovanför sittplatserna:)
    Och en gång ställde jag den helt enkelt bland det andra bagaget, fast även då delad i två delar.
     Sen när det var dags att gå av var det bara att klicka på sittdelen :)
    i love me
  • galgbacke
    steffo trish skrev 2009-02-08 23:14:13 följande:
    Någon som vill dela med sig av åldrar på sina bebisar då de fått sin sittdel till vagnen?
    7 månader. Men hon kunde sitta själv utan stöd redan vid 4 månader:)
    i love me
  • galgbacke
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 17:05:46 följande:
    Jack fick denna gecko vagn för 1775,.!!! på tradera, men är i behov av en ny sufflett... Var hittar man det om man inte vill ha en tråkig enfärgad? www.blocket.se/vi/19916522.htm?ca=15_s
    Den vagnen har jag sett IRL! :D
    Den har stått ute i i alla väder och det har kännts i hjärtat varje gång jag sett den stå där... ;)
    i love me
  • galgbacke
    mamma2003 skrev 2009-02-11 19:07:50 följande:
    Oj, det där var väl inte särskilt uppmuntrande... Hoppas du kommer bli jättenöjd med ditt fynd Ingrid08
    Det var ju absolut ett bra pris! Jag skulle nog slagit till själv om jag fått chansen:D
    Men undrar vad säljaren sagt om varför priset var så billigt? :P
    i love me
  • galgbacke
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 19:10:46 följande:
    Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?
    Nu har jag inte sett den på ett år tror jag och det jag mest tänkte på var att den var så solblekt och så var det väl lite löv och sånt.
    Den stod under ett tak bland cyklar varje gång jag såg den.
    Så en ny suflett kanske? Det gör stor skillnad! :) Min egen blev solblekt efter en somma r och jag fick en ny och det kändes som en helt ny vagn:)

Men fick du med bagclips till den? Såg nämligen att den hade det då och jag var lite avis då jag hade tappat en för tillfället haha
    i love me
  • galgbacke
    Lejån skrev 2009-02-11 19:32:14 följande:
    Men varför misshandlar man sin vagn så!? Vilken unge vill sätta sig i den då, kall och fuktig... *brr*
    Dom använde den nog inte för den såg likadan ute varje gång jag var där... Så den hade nog varit i toppskick om den stått inne för dne är nog inte rullad så mycket:)
    i love me
  • galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2009-02-23 23:39:52 följande:
    HJÄLP!! Någon som just nu har en Cam & Gecko hemma som kan testa OM cam´s suflettfästen passar på Geckon!!!!!
    Dom passar men camens och geckons fästen är identiska. Bara bågarna som är olika!
    i love me
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16