• scs

Bugaboo tråd nr 16

Men visst får man väl ha barn med sig i 1:a klass? Det har i alla fall jag haft och ingen har sagt nåt om det, däremot får man ju inte boka egen sittplats för barn (för 5:- eller vad det nu är) i 1:a klass men det är väl för att de vill ha betalt för platserna kan jag tänka mig. Så större barn är kanske svårt att ha med men en liten en som inte har eget säte ska väl funka. Står det på SJs hemsida att man inte får ha barn med i 1:a klass? Det har jag i såna fall missat och det har gått bra ändå.

• scs

Och så frågan jag egentligen kollade in denna tråden för....Är Bugaboo Bee värd sina pengar om man vill ha en smidig vagn/sulky där barnet kan sitta vänd mot den som kör? Vi har en Brio Nova hemma som används på skogsvägarna och som går att sova gott i året om, sen har vi köpt en Brio Sitty som får följa med till stan och den är bra på många sätt men jag tycker det är tråkigt att dottern inte kan sitta mot mig så vi kan prata. Alltså har jag spanat in Bugaboo Bee men priset skiljer sig ju rätt mycket från Brio Sitty så jag tvekar lite.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16