• Alisa

Bugaboo tråd nr 16

Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat?

Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten) 

www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php%F6r+Leias+ankomst

Och det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan.
    Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 

• Alisa

Någon som har en bild på en Elodie Details-ålpåse i en Cam-sittdel??

• Alisa

Gahhh! trodde haven sålde svarta canvas-toptyg när jag äntligen övertygat sambon om att det är bra att köpa för att sedan sälja sanfärgade topsetet i fleece (gillar ej)
    Men det var ju svart fleece, vill ju inte ha det.. 

Vill så gärna ha svart canvas = snyggt!! 

• Alisa

När har ni/någon bytt till sittdel tidigast?

4 månader har jag hört vid något tillfälle. Hur "sitter" barnet då? Och är det bra för dem att inte kunna sträcka ut benen?
    Min dotter är 4 månader om tre veckor, och jag tror att hon skulle gilla att ha den halvsned (om det fungerar) och kunna se lite mer.
  • Alisa
    Svar på #6028
    Tack 
    Kunde dottern sitta vid 2,5 månaders ålder??
    Min lilla sitter inte, men vill gärna    det blir ofta "situps"

ska prova att byta....
  • Alisa

Gaaaahhh!
    Är det någon som inte fått fast sittdelen vid de två "knopparna" där barnets knäveck ska vara? Har dragit flera gånger, klarar inte ens att fästa båda även om ingen annan del av sitsen är fast. Det är för långt mellan, ser det ut som... Och det är ju ite direkt stretch så det går ju inte att dra ut dem. Hur göra???

• Alisa
    SooJuicy skrev 2009-02-09 19:04:36 följande:
    dra med hela din tyngd, luta dig med knät mot ramen och häng dig i klädseln, är skitsvår att få på men går
    Javisst, drog som fasen med sitsen nedåt mot golvet    *stolt*
  • Alisa
    Kajsan skrev 2009-02-10 12:03:58 följande:
    Ja, inte i högsta läget utan i mellanläget satt hon bra. Men ja, min dotter satt utan stöd på golvet vid den åldern så ...
     Vi provade lite igår hemma, både lägsta och näst-lägsta läget fungerade. Och hon kunde sträcka på ryggen bra i liggläget 
    Ska ut idag för en provtur och verkar det inte bra så är det ju bara att byta tillbaka.
    Tack för snabba svaret tidigare i tråden
  • Alisa
    Svar på #6869
    Mitt styre går att röra ganska mycket, såpass att jag reagerade den gången jag inte hade skötväskan fäst på styret, då var det mer påtagligt att jag liksom "lyfte" styret innan vagnen började åka. Det är möjligt att det är ett par cm.
    Men den glider inte i teleskopfästet eller andra problem så jag antar att det ska vara så, och att jag inte sliter på den 
  • Alisa
    Lille Mammsen skrev 2009-02-22 22:18:17 följande:
    Önskade att jag oxå kunde sy ;-( www.sempersara.blogspot.com
    snygg! hade jag haft en bee hade jag kastat mig över datorn och kontaktat henne  
    *me like*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16