Bugaboo tråd nr 16
Hej,
Jaghar lite frågor ang Geckon, Kan man byta suflett? Vad kostar det, ungefär...
Är det värt att lägga 2500.- för en som är från 05/06?
Det är endast sittdel ingår regnskydd o transportväska.
Tacksam för snabbt svar
Hej,
Jaghar lite frågor ang Geckon, Kan man byta suflett? Vad kostar det, ungefär...
Är det värt att lägga 2500.- för en som är från 05/06?
Det är endast sittdel ingår regnskydd o transportväska.
Tacksam för snabbt svar
Kan man få tag på Geckosuflett o isåfall var?
Jag har även hittat en för 3000,-(frog) Sittdel med 2 sufletter, camelon ram. Är detta ett bättre köp?
Jack fick denna gecko vagn för 1775,.!!! på tradera, men är i behov av en ny sufflett... Var hittar man det om man inte vill ha en tråkig enfärgad? www.blocket.se/vi/19916522.htm
Var hittar man dessa sufflett bågar?
Med!
Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?
Ngn som vet om det är fullt sittläge på geckon?
Vilken tur! Glömde kolla innan jag köpte, min dotter hatade UJ för att hon inte kunde sitta rakt upp i den!
HJÄLP.... Jag får inte av helvetes klädseln!!!! Jag får inte av sittdelsklädseln från piggarna.... Jag drar o sliter snart går den väl sönder, gör jag fel?
Tack, nu slipper jag förstöra vagnen!
Nu har jag fått hem min fynd gecko (1775,-) kanonfin! Inte speciellt sliten eller solblekt. En fråga... Jag tycker att handtaget är lite löst/ostabilt, inte helt fast(van vid uj) ska det vara så?
Var kan man få tag på ngn som syr sufflett till geckon på beställning?
Om man vill byta till cam sufflett på geckon, måsteman även byta fästen? Samt passar ett cam regnskydd på geckon?
Då får man en lite större/högre sufflett eller?
Då får man en lite större/högre sufflett eller?
Jag skulle behöva nya framhjul till min gecko(fjädringen e slut). Kan jag använda cam hjul?
Ngn som vet var jag köper framhjul billigast med tanke på vad dom gått upp i pris.....
Fjädringen på mina framhjul e dåliga (Gecko), om jag ska köpa nya, köper jag då cam hjul? Är det ngn skillnad?
Är det lätt att byta hjulen själv?