Inlägg från: Ingrid08 |Visa alla inlägg
  • Ingrid08

Bugaboo tråd nr 16

Hej,

Jaghar lite frågor ang Geckon, Kan man byta suflett? Vad kostar det, ungefär...
    Är det värt att lägga 2500.- för en som är från 05/06?
    Det är endast sittdel ingår regnskydd o transportväska.

Tacksam för snabbt svar

• Ingrid08

Kan man få tag på Geckosuflett o isåfall var?

• Ingrid08

Jag har även hittat en för 3000,-(frog) Sittdel med 2 sufletter, camelon ram. Är detta ett bättre köp?

• Ingrid08

Var hittar man dessa sufflett bågar?

• Ingrid08

Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?

• Ingrid08

Ngn som vet om det är fullt sittläge på geckon?

• Ingrid08

Vilken tur! Glömde kolla innan jag köpte, min dotter hatade UJ för att hon inte kunde sitta rakt upp i den!

• Ingrid08

HJÄLP.... Jag får inte av helvetes klädseln!!!! Jag får inte av sittdelsklädseln från piggarna.... Jag drar o sliter snart går den väl sönder, gör jag fel?

• Ingrid08

Tack, nu slipper jag förstöra vagnen!

• Ingrid08

Nu har jag fått hem min fynd gecko (1775,-) kanonfin! Inte speciellt sliten eller solblekt. En fråga... Jag tycker att handtaget är lite löst/ostabilt, inte helt fast(van vid uj) ska det vara så?

• Ingrid08

Var kan man få tag på ngn som syr sufflett till geckon på beställning?

• Ingrid08

Om man vill byta till cam sufflett på geckon, måsteman även byta fästen? Samt passar ett cam regnskydd på geckon?

• Ingrid08

Då får man en lite större/högre sufflett eller?

• Ingrid08

Då får man en lite större/högre sufflett eller?

• Ingrid08

Jag skulle behöva nya framhjul till min gecko(fjädringen e slut). Kan jag använda cam hjul?

• Ingrid08

Ngn som vet var jag köper framhjul billigast med tanke på vad dom gått upp i pris.....

• Ingrid08

Fjädringen på mina framhjul e dåliga (Gecko), om jag ska köpa nya, köper jag då cam hjul? Är det ngn skillnad?

• Ingrid08

Är det lätt att byta hjulen själv?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16