• Kelso

Bugaboo tråd nr 16

tänkte höra med er experter...

hur länge har ni haft/tänkt ha eran bugaboo cam?

Vad tror ni man kan begära för pris om jag säljer min cam i maj i år...har då användt den ett år. Har lite tillbehör, men funderar om man ska sälja dom vid sidan av...

Vad tror ni??

• Kelso

Kelso skrev 2009-01-13 11:36:25 följande:

tänkte höra med er experter...hur länge har ni haft/tänkt ha eran bugaboo cam?Vad tror ni man kan begära för pris om jag säljer min cam i maj i år...har då användt den ett år. Har lite tillbehör, men funderar om man ska sälja dom vid sidan av...Vad tror ni??
    ingen som har ett hum om vad man kan begära i pris för buggan??
  • Kelso

tjilivippen. Idag sålde jag min cam som jag började använda 30 maj 08 för 6500:- jag misstänker att jag kunde sälja den dyrare eftersom det var mååånga som hörde av sig. Den var hämtad., betald och klar 12 timmar efter jag la ut annonsen =)

Det var inte mycket vi förlorade på den vagnen. Vi fick handla för 1000 i affären vi köpte den också=) Så vi har typ förlorat 1000=)

nöööjd

• Kelso

jag behöver snabb hjälp...Jag har ute min bugaboo åkpåse som jag haft till min cam på tradera nu.

Har fått fråga om den passar till bee...Någon som vet??

• Kelso

Fröken Småland skrev 2009-02-18 22:35:02 följande:

Den passar storleksmässigt, men det skiljer i fästanordningarna. Så ja, den passar, men nej, den sitter inte fast ordentligt.
    tack för svaret
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16