Bugaboo tråd nr 16
Nån som bor på landet och har en bugga?Hur funkar det på ojämt underlag?Funkar det kanske bra om man har snöhjulen?
Nån som bor på landet och har en bugga?Hur funkar det på ojämt underlag?Funkar det kanske bra om man har snöhjulen?
Vart köper man en cam billigast? 8700 verkar vara det vanligaste eller? Vill alltså hellst köpa en ny vagn.
OJ 10% då gäller det att köpa en snart då om man ska ha en.Vart är den billigast?Ska kika lite på blocket oxå men vill helst ha en ny
Dom flesta verkar vara väldigt nöjda med sin cam men nån nackdel bör det väl finnas eller är camen den ultimata vagnen?
Jag vill ha en LÄTT vändbar vagn det lutar åt att det får bli en cam iaf trots priset.
Har en p&t sport nu men den är ganska stor och inte vändbar det är den största nackdelen med den vagnen.
Det som oroar mig lite med camen är dom små hjulen vi bor på landet.
Vilket är bäst canavas eller fleece?
Köpabarnvagn hur lång leveranstid har dom?Har tittat på hemsidan men ser ingen info om det.
Kan man köpa camen utan liggdel?
Har kikat runt men det verkar bara säljas tillsammans,tösen som ska åka vagnen är 7 månader så den behövs lixom inte.
Nu är P&T sporten såld så nu måste vagnsförådet fyllas på med en cam tycker jag
Men jag velar mellan tre alternativ
1 Leta efter en beg. (fast det bär emot då jag helst vill ha en ny)Har inte riktigt koll på det här med chassit som kan glida så det känns lite osäkert.
2 Beställa en från köpabarnvagn för 8700
3 Köpa från pramworld för 7300 nackdelen är att då finns inget kvitto den dagen vagnen ska säljas köpte min p&t därifrån och dom skickade vagnen fel så jag fick vänta 3 v på vagnen det vill jag inte göra nu.
Hur tänkte ni när ni köpte er vagn?
En dum fråga kanske men man kan inte byta klädseln på basen på camen?Man kan bara byta topklädseln som är suflett+ryggstödet/sittsen?
Eller är jag ute och cyklar..
modestyclara skrev 2009-02-19 17:36:08 följande:
Vad är det för mått på vagnen ihopfälld?
Så här står det på PW:s hemsidan men det kan väl inte vara i cm?Folded dimensions (with wheels) ? 35.4 x 23.6 x 12?.
Kommer priset på Bugaboo höjas 1 mars även i england?
Iiiihhh nu har jag beställt en cam från Pramworld fanns inte färgen jag ville ha så istället för att vänta 10 dagar extra på lev så fick det bli dark grey bas och pink top
Om dom skickar idag finns det NÅN möjlighet att ha vagnen till helgen?
Beställde en P&T från PW för ett år sedan men då vart det massa problem med frakten så det tog nästan 3 v innan jag fick hem vagnen det vill jag inte vara med om igen
Vart hittar jag en svart suflett till cam billigast?
Sett många fina bilder på hemsydda sufletter nån som gjort det som kan tala om hur svårt det är?
Är absolut ingen sömerska men gillar att sy gardiner kuddar osv. till min P&T sydde jag en sittdyna det är det ända i vagns tillbehör.
Är så sugen på att testa men får vänta tills vagnen kommit iaf
17:40 igår fanns den i manchester terminalen så kanske finns den i sverige nu
Nån som lagt ut mönster förresten?