Inlägg från: JohannaJ |Visa alla inlägg
  • JohannaJ

Bugaboo tråd nr 16

Får jag fråga er om vad som är okej pris för min vagn?
    En bugaboo cam 2008, fick den 20/12 2007, inget fel på chassiet
    grå bas/offwhite top
    marin fleecetop
    vinterhjul
    grå åkpåse, aldrig använf
    mugghållare
    rosa solsuffla

vagnen är nästan oanvänd eftersom min son bara vill åka sele. Hur mycket är ett okej pris? *ingen annons, är inte ens säker på om jag vill sälja*

• JohannaJ

Kajsan skrev 2009-01-07 20:25:38 följande:

På vad?
    ställde en fråga tidigare i tråden, typ 2-3 sidor bak, om hur mycket jag kan tänkas begära vid ev försäljning. Har noll koll på tillbehör.
  • JohannaJ

FruLidgren skrev 2009-01-09 12:39:08 följande:

Nu ska jag till och beställa en vagn från kidzshop, men vilken färg? Lutar åt grå bas och röd top, låter det najs? Vi älskar rött i vår familj Helst skulle jag ha en rosa men maken tycker att det blir för tjejigt åt vår lille kille så jag får nöja mig med att klä honom i rosa istället!
    jag har grå/offwhite/rosa till min kille. Underbar kombo!
  • JohannaJ

panzermensch skrev 2009-01-31 17:23:34 följande:

Jag har aldrig ställt in eller om fjädringen undrar om jag skulle känna skillnad om jag gör det?
    vagnen kan gå sönder om man inte gör det.
  • JohannaJ

Joddan skrev 2009-01-31 21:29:13 följande:

Oj! Hur vad ska man ställa in den på då? På en nyfödd? På det lättaste??
    det som den står på när du får den
    Men var försiktig med tungt i varukorgen.
  • JohannaJ

Noas mamma skrev 2009-02-08 23:30:02 följande:

okej hjälp mig! behöver jag verkligen vinter hjul??? jag hade tänkt att ha dom ute på landet då de mest är grus gupp och ojämn mark där... frågan är ju bara är de verkligen ett måste?? eller ska man hoppa de och köpa suflett istället???
    jepp. Hade inte klarat mig utan dom och då kör jag bara ca 50 meter på grusväg. Ett av dom få extra tillbehören som jag använt (åkpåse och mugghållare är oavända)
  • JohannaJ

Jag åker aldrig tåg. Hatar det, trångt, förseningar, fel platser. Vi flyger (tyvärr för jag har en dröm om att vara miljösnäll) när vi ska resa längre sträckor.

• JohannaJ

Shoegirl skrev 2009-02-09 10:47:16 följande:

Njae, alltså jag åker ju 1:a klass i jobbet för att jag förväntas arbeta under resan. Jag förväntas även vara utvilad och i skick att börja jobba hårt när jag kommer fram så jag skulle bli irriterad om vagnen är en lekstuga med skrikande barn under resan. Det är ju det jag betalat för att slippa. Men samtidigt vill jag åka 1:a klass privat också - med barn.
    frågan är bara om det är okej att utesluta en hel grupp människor så. Vi reser mycket och alltid i 1:a klass på flyget och nu får man helt plötsligt inte välja till det på flera flighter. Det irriterar mig för mina barn sköter sig perfekt. Om jag störs av andras barn så säger jag till eller har hörlurar på mig.
  • JohannaJ

numberone skrev 2009-02-16 10:04:10 följande:

Vad bör man ha för utgångspris på en top- klädsel (gamla blå)
    prova byt
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16