Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Bugaboo tråd nr 16

Jolley skrev 2008-12-04 22:50:18 följande:

hahahaha *fnissar högt*
    Det är alltså sånt där våra vagnar gör när vi inte ser?! Tyckte den luktade lite rök igår morse
  • Lokatt

JennnyT skrev 2008-12-09 07:34:53 följande:

Ang "pimpade" buggor... Alltså, ni som bor typ i Stockholm måste väl pimpa era buggor för att de ska sticka ut lite? Här är nästan tvärtom. Jag blir uttittad! Känner att är vagnen helsvart är det rätt lugnt, då stirrar de mest på hjulen... Problemet är ju att det är kul att byta färg :) Just nu är det röd bas och varukorg och svart sufflett och grå påse, julfin alltså ;)
    där jag bor har jag nu sett en till med bugga! Äntligen! vi får endel blickar på vår vagn och särskilt när jag varierar den och pimpar den så mycket, den är ju olika välldigt ofta!
    Nu när det finns en till så är det nästan som våra blickar möts i sammförstånd, hahaha men hon har liggdel än så länge.
  • Lokatt

Tindr skrev 2008-12-09 19:36:28 följande:

hej.är det någon som kan hjälpa mig. jag ska köpa en mugghållare till min svägerska i julklapp. sitter och tittar på nätet för att beställa en men hittar inga bra sidor. vet någon vart man i stockholm kan köpa en sån?
    www.gucce.se kidzshop.se
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:24:00 följande:

Attans jag har tappat en av mina ledlights ifrån Ikea och de säljs ju inte längre *suck*. Någon som vet vart man kan få tag på liknande? De är ju helt suveräna!Jag har googlat hej vilt men lyckas inte ens hitta något liknande ju
    jag köpte på barnens hus. Glömt sätta på dom kom jag på nu!
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:27:05 följande:

Lokatt skrev 2008-12-12 21:25:00 följande:
    Hur ser de ut? De enda jag hittar är några enorma blomformade saker ifrån Babyland.Jag har bilder på mina i galleriet (kan inte lägga in , glömt att fixa plus igen )
    minns inte exakt hur de ser ut, de är inte uppackade men de är större än dina, men mindre än cykellampor iaf.

Det finns ju exakt sånna du har, fast med nyckelring på hos biltema! Om du tar bort nyckelringen och fäster med något kanske? Billiga är de oxå!
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:47:06 följande:

Lokatt skrev 2008-12-12 21:29:49 följande:
    Hmm hittade de och det skulle ju kanske funka ju.. måste testa. SKa kolla på barnens hus också och mail terra Ikea lite
    hihi, hoppas du hittar något
    Ska du ha dom för att se bättre där du går, alltså belysning, eller ska du ha dom för att synas bara?
    Jag gjorde en smart grej nämligen, satte ett hundhalsband av reflexband, med inbyggda små ledlampor, där fram. fäste under suflettkanten så vart det som en rad med reflex och sex små lampor Det och en reflem på varje sida, så syns vi under promenaderna!
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:58:20 följande:

Lokatt skrev 2008-12-12 21:52:16 följande:
    Jag har mina mest för att synas ordentligt och ett plus är ju att jag faktiskt ser mina andra barn bättre också och att de ser mig (vet inte hur många gånger 4 åringen har gått in rakt i vagnen - ja innan lightsen kom på då )Hundhalsband var ju en superbra ide! Ah ännu fler saker att kolla upp hihi
    visa vad det blev sen
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 22:12:47 följande:

Lokatt skrev 2008-12-12 22:00:42 följande:
    åh nu hittade jag karbinhakar med lights också he he Fixar bild sen när jag har hittat något som funkar
    va? Länka?
  • Lokatt

Riskiflickan skrev 2008-12-14 20:41:40 följande:

Nån som vet hur stor skillnad det är i längd på ramen mellan cameleon och frog? Intressantast är väl eg hur stor skillnaden blir i själva sitsen mellan de båda ramarna... funderar på att byta frogramen mot cameleon till mitt frogchassi, men vill veta om det är så stor skillnad så det är nån idé :)
    ca fem cm
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16