• Aelia

Bugaboo tråd nr 16

Jag måste sälja min kära bugga. jag är aldrig hemma, pappa bryr sig inte vilken vagn han kör plus att 3,5 åringen får inte plats i den. Använder den till både 1,5 och 3,5 åringar 

Vilken skulle ni välja av dessa 2 som passar bra efter bugga Urban Jungle eller Brio Race.
    Har så svårt att välja. Har haft båda vagnar innan men aldrig till 2 små barn, som skulle passa då, vagnen ska lämnas på dagis ibland, en orsak till att buggan måste säljas, den skulle jag aldrig våga lämna där.
  • Aelia
    Aelia skrev 2009-02-22 12:13:30 följande:
    Jag måste sälja min kära bugga. jag är aldrig hemma, pappa bryr sig inte vilken vagn han kör plus att 3,5 åringen får inte plats i den. Använder den till både 1,5 och 3,5 åringar Vilken skulle ni välja av dessa 2 som passar bra efter bugga Urban Jungle eller Brio Race.Har så svårt att välja. Har haft båda vagnar innan men aldrig till 2 små barn, som skulle passa då, vagnen ska lämnas på dagis ibland, en orsak till att buggan måste säljas, den skulle jag aldrig våga lämna där.
    Inga tankar?
  • Aelia
    Shoegirl skrev 2009-02-22 16:24:03 följande:
    Min 3-åring går själv. Det är min enda tanke.
    men 1,5 åring, den är mest till henne, men 3,5 åringen somnar rätt ofta om vi åker bil och då vill jag kunna lägga honom ; -)
  • Aelia
    lillebror ja skrev 2009-02-22 16:12:43 följande:
    Aelia - personligen skulle jag inte välja någon utav dem. Gillar emmaljunga Scooter bättre. Mer ombonad och skönare viloläge!! Men annars - behåll buggan och köp en beg Brio Race på blocket. (eller scooter )
     Jag gillar inte emmaljunga alls, och jag "får" inte behålla den, jag har en maclaren vagn oxå
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16