Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Bugaboo tråd nr 16

Jag vill ha en Bugaboo, men de är så fasligt dyrt nya... Ska försöka hitta en begagnad. Vilken rekommenderar ni till en kille på 9 månader?
    Cameleon? Gecko? Bee?

• villemina

Hej! Vad skulle ni betala för en grön Gecko -06 (med liggdel + sittdel) som är aningens solblekt på sufletten?
    Inga tillbehör.

Tack på förhand!!

• villemina

villemina skrev 2009-02-22 16:18:59 följande:

Hej! Vad skulle ni betala för en grön Gecko -06 (med liggdel + sittdel) som är aningens solblekt på sufletten?Inga tillbehör.Tack på förhand!!
    Behöver snabb hjälp, tjejer!!! Någon som vill ge sin åsikt?
  • villemina

Shoegirl skrev 2009-02-22 17:03:38 följande:

Max 4000:- antagligen mindre.
    OJ! Det tyckte jag var mycket!!! Jag är nog lite snål.
  • villemina

villemina skrev 2009-02-22 17:05:58 följande:

Shoegirl skrev 2009-02-22 17:03:38 följande:
    OJ! Det tyckte jag var mycket!!! Jag är nog lite snål.
    Ska kanske tillägga att jag är eventuell köpare, inte säljare.
  • villemina

Shoegirl skrev 2009-02-22 17:48:30 följande:

Det är därför jag säger antagligen mindre...
    Ja, precis. Jag hade tänkt bjuda 2000:-. Vi får se. Är inte ens säker på om jag vill ha en Gecko.
  • villemina
    Lille Mammsen skrev 2009-02-22 17:52:05 följande:
    Du har missat att skriva "ingen annons" FL kan få för sig stänga trådar pga detta!!
    FÖRLÅT!!! Jag har ingen vagn att sälja, jag behövde bara råd om hur mycket man ska tänkas BETALA för en begagnad...
  • villemina
    Lille Mammsen skrev 2009-02-22 17:54:17 följande:
    OkiDoki...men skriv "ingen annons" för dom (FL) diggar tyvärr inte detta...men *viskar* skriver man "ingen annons" vid ev köp/sälj frågor så brukar det va lungt!
    Konstigt... Varför får man inte diskutera begagnat-priser...? Det trodde jag var ok. Speciellt när man är köpare, som sagt. Men jag ska tänka på det i fortsättningen, tack för infon!
  • villemina

modestyclara skrev 2009-02-22 18:01:34 följande:

villemina skrev 2009-02-22 17:50:59 följande:
    En gecko för 2000 kr? Jag som älskar gecko blir helt knäckt av ett sånt skamligt förslag! Men det står ju alla fritt att prova...
    Hehe... Ja, jag får kanske höja mitt bud...
  • villemina

Jag är sugen på en Bee och har hittat en begagnad från -08.

3800:- inkl. frakt för en Bee där bromsen kladdar lite ibland, är det ett ok pris...?
    Vet inte hur jag känner med broms-problemet...
    Det GÅR att bromsa den, menar säljaren, men man får prova ett par gånger innan den tar (ibland funkar den direkt).

Vågar man köpa denna vagn?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16