Inlägg från: Linda Al |Visa alla inlägg
  • Linda Al

Bugaboo tråd nr 16

Hej! Idag köpte jag en stolsram. Och då plockade hon först fram en som var helt i aluminium (så som frog och gecko ser ut). Då jag påpekade detta sa hon att de som de beställer separat (för cameleon alltså) ser ut så! Är det inte konstigt? Kan det verkligen stämma?
    Nu fick jag istället en vanlig ram med den svarta gummin på (som hon tog ur en "färdig-vagn"förpackning ). Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på det hela. Hade jag köpt den, hade det ju sett ut som jag har en helt annan modell (inte till direkt till min fördel vid senare försäljning). I övrigt är jag i lyckorus, jag har saknat min bugga så enormt!

Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • Linda Al
    modestyclara skrev 2009-02-14 19:40:05 följande:
    Låter konstigt. Jag har beställt en cam-ram via kidz men ej fått ännu så jag kan varken bekräfta eller dementera...men hur såg själva regleringen av sittläget ut då? Var det runda vita pluppar på sidan som på cam eller fyrkantiga vita som på gecko?Linda Al skrev 2009-02-14 19:36:22 följande:
    Hm... Oj, det hann jag inte kolla direkt, men jag tror att det nog kan ha varit de runda. Annars hade jag nog reagerat på det.
  • Linda Al
    Noas mamma skrev 2009-02-14 19:53:18 följande:
    Nä du dom har nog ingen koll. den i helt aluminium är till gecko och passar inte ens på en cam! så tur att du va uppmärksam!
    Lille Mammsen skrev 2009-02-14 19:53:45 följande:
    Nää...det är väl bara Gecko som har helt i alu. Och denna passar EJ på frog/Cam...tur för dig att du ej tog den då!
    OJ! PUh, ibland har man visst flyt!
  • Linda Al
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:20:41 följande:
    Ska vara lite allvarlig. Jag har reagerat på alla bilder på 4-5-6 åringar i buggan. Dom sitter ditskruvade av en buggaälskande mamma som till vilket pris som helst ska bevisa att vagnen passar alla barn.Varför inte erkänna att, ja det är en underbar vagn, nej den är inte så stor, ja man behöver byta vagn om man har en längre bebis.
    Min snart 4-åring går preciiiiis ned i camen. Men å andra sidan tycker jag att det är gränsfall om han ska åka vagn längre.
    Det är som att försöka klämma på honom kläder i strlk 86 bara för att visa att det är bra kläder. Men han ska ju inte ha den storleken! Precis som att 6-åringar inte ska åka vagn. Därför passar inte vagnen... Skit samma om man hittar en gigantisk vagn som en 6-åring kan sitta i. Det behövs liksom inte.
    Men för vagnåldern tycker jag att camen fungerar alldeles utmärkt, även om man har en lite större bebis.

(ursäkta, kunde inte låta bli att lägga mig i... )
  • Linda Al
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:31:28 följande:
    Jag var ironisk. Om du inte hängde med
    Tydligen inte. Det är fredag kväll. Jag är sjuk. Jag läser sporadiskt i den här tråden. (tydligen hoppade jag visst in mitt i...)

Sorry, skämmigt värre...Generad
  • Linda Al
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:36:06 följande:
    helt okej. Jag skojade lite bara. trodde ingen på allvar skulle tro att jag försökte trycka ner min 6-åring i en vagn
    Du vet, du ger dig in på farlig mark. Det finns vissa saker här i livet som är förbjudet att skoja om; yttrandefriheten, aborträtten och Bugaboo´s plats nr 1 på "bästavagnever"-listan. Ingen fattar de skämten, vettu.
  • Linda Al
    eilenna78 skrev 2009-02-24 08:00:44 följande:
    Vänder mig nu till er som har fått syskon och som jag är bortskämda med en vagn som bugaboo innan...Vilken syskonvagn ska jag välja för att inte bli besviken??? Känns såå svårt att hitta en som passar alla mina behov...*Jag vill ha bebis i en separat liggdel och vänd mot mig.*Jag vill ha separata sufletter till barnen*Den får inte vara bredare än 75 cm*Gärna stadig och lättkörd...Så ni som har bra syskonvagnar, hjälp mig! Har bara 1 månad på mig att hitta en nu....
    EasyWalker! Toppenvagn, en av de bästa jag haft. Synd bara att det inte går att ha barnen vända mot sig med de smidiga vagnarna...
  • Linda Al
    TheSunset skrev 2009-02-24 08:42:52 följande:
    här har du allas om säljer dom.. easywalker.nl/zwe/dealers.asp?land=Zweden&Sub...Gå ner lite på sidan bara..
    Jag köpte min på www.littlekidscorner.se, de var jättebra och tillmötesgående. Jag fick ett liiiitet problem (en liten oviktig plupp som ramlade av), och det räckte med att jag ringde, så skickade de en ny på en gång. Jag har ring dem flera ggr, och de är supertrevliga.
    Bara som ett tips, i fall att
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16