Inlägg från: eilenna78 |Visa alla inlägg
  • eilenna78

Bugaboo tråd nr 16

Hej tjejjer!

Längesedan jag var in här nu...
    Jag har syskon på väg och vill inte skiljas från min älskade Bugga... Så nu står jag i valet och kvalet mellan ståbrada+tiny tot eller en buggypod. Är det någon här som har erfarenheter av dessa och kan ge mig en knuff i rätt riktning? Storebror kommer vara 26 månader när lillebror kommer...

• eilenna78
    eilenna78 skrev 2009-02-12 10:27:24 följande:
    Hej tjejjer! Längesedan jag var in här nu... Jag har syskon på väg och vill inte skiljas från min älskade Bugga... Så nu står jag i valet och kvalet mellan ståbrada+tiny tot eller en buggypod. Är det någon här som har erfarenheter av dessa och kan ge mig en knuff i rätt riktning? Storebror kommer vara 26 månader när lillebror kommer...
    Ingen som vet ngt???
  • eilenna78
    Vänder mig nu till er som har fått syskon och som jag är bortskämda med en vagn som bugaboo innan...

Vilken syskonvagn ska jag välja för att inte bli besviken??? Känns såå svårt att hitta en som passar alla mina behov...

*Jag vill ha bebis i en separat liggdel och vänd mot mig.
    *Jag vill ha separata sufletter till barnen
    *Den får inte vara bredare än 75 cm
    *Gärna stadig och lättkörd...

Så ni som har bra syskonvagnar, hjälp mig! Har bara 1 månad på mig att hitta en nu....
  • eilenna78

Easy walkern har ju egentligen allt det där jag vill ha... Kan nog bli en titt på en sådan. Vill ju helst provköra innan..;.-)

• eilenna78

Aprap: Tyvärr är inte den vagnen alls vad jag söker... (en suflett och bara möjlighet att ha mjuklift vänd från mig. Kan bara tänka mig vilka tjuvnyp lillebror skulle få när jag inte ser...

Stargirl: Du som e så bra på det här med vagnar...
    Vilken skulle du rekommendera?

TheSunset: Tack!

• eilenna78
    AnniPanni skrev 2009-02-24 09:39:51 följande:
    Jag hade en dubbel UJ till mina tjejer (20 mån mellan) och tyckte att den var super.. nackdelen är ju att man vänder lill*n framåt rätt så tidigt annars är den ju suverän. Inga problem alls med en dubbelsuflett
    Det där med dubbelsuflett kan bli ett jätteproblem då min stora kille verkligen avskyr den och fäller tillbaka, medan jag antagligen måste använda den till lillebror för solskydd tex...
  • eilenna78

Shoegirl: Ok, den e borta från listan..
    Ingen som har erfarenhet av Carena double swing?

• eilenna78
    Mamisita skrev 2009-02-24 12:12:59 följande:
    Här inne var det ett tag sen man var... eilenna78: har ni svårt att välja syskonvagn Vi kikade på UJ och tyckte den verkade ok, inte perfekt men bättre än de andra vi kikade på...
    Svårt är bara förnamnet...
    Gillar UJ bortsett från den hela sufletten...Och priset... Ska ju behålla buggan också...
  • eilenna78

Tänkte på de där hålen... Om man är riktigt stark går det ju att vrida runt skumplasten. Då syns kanske inte hålen.

• eilenna78
    eilenna78 skrev 2009-02-26 12:50:06 följande:
    Tänkte på de där hålen... Om man är riktigt stark går det ju att vrida runt skumplasten. Då syns kanske inte hålen.
    eller vänta, var det ramen??? Det är ju bara handtaget det går på...Sorry.
  • eilenna78

Ni som har skaffat Phil&Ted ssyskonvagn, har ni behållt Buggan och isåfall hur länge har ni kört dubbelt?
    Vilken vagn använde ni mest?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16