Inlägg från: Cilla R |Visa alla inlägg
  • Cilla R

Bugaboo tråd nr 16

En fråga!
    Jag beställde ett nytt chassi till min Cameleon i sommras, och nu är det helt ramsnett. Vi har inte överbelastat det på något sett och har bara kört på asfalt och plana grusvägar med det.
    Går det på garantin så man kan få ett nytt chassi eller åtminstonde få det fixat???

• Cilla R

Ia 70 skrev 2009-01-12 10:22:10 följande:

Asså det är ju bara själva handtaget som glider annars fungerar det perfekt, skulle vara bra o ha ett extra, ex när man ska ut o resa odyl o vill vara rädd om det andra En tanke bara liksom.
    Fast det blir helt snett!
    Mitt chassi där handtaget har glidit lite är helt galet snett efter endast 6 månaders användning.
    Ska försöka reklamera det, men jag har lagt ordernummret från beställningen på ett jätte bra ställe
  • Cilla R

Jag kommer att sälja min Cam när chassit är fixat, jag är trött på allt strul med chassina, och det är urtråkigt för jag älskar verkligen min Cam *suck*

• Cilla R

En liten fråga och det är _INEN ANNONS_!!!

Jag her ett brunt topptyg i canvas till min Cam som jag fått från min väninna i USA.
    Kruxet är ju att hålen för selen är annorlunda på den amerikanska modellen. Kan man fortfarande sälja den tror ni? I praktiken är det ju egentligen bara att göra egna hål för selen, och vad skulle ni kunna tänka er att ge för det?
    Jag har aldrig använt det!

• Cilla R

Äsch jag stavade till och med fel

Ah jag tror alla kan lista ut att det ska stå INGEN ANNONS!!!

• Cilla R

imaj skrev 2009-01-12 23:46:29 följande:

Ser inte det här chassit ganska konstigt ut på första bilden??? Snett alltså? Eller är det bara jag som tycker det???www.tradera.com/NY-Bugaboo-Cameleon-2008-43-N...OBS!! INTE MIN ANNONS!!
    Ingenting jämfört med mitt, det går inte ens att fälla ihop för att det är så snett.
    Nytt chassi är dock på väg *wii*
  • Cilla R

Hmm den där Bonti butiken verkar inte vara någon direkt höjdare :-s
    Jag brukar alltid åka till Knodd i Stinsen om jag behöver något, de urgulliga där och hjälpsamma.

• Cilla R

Gaaah nu har jag väntat på det nya chassit sedan den 12 januari. Det skulle ta 1-3 veckor att få hem det var det sagt från början och nu har jag väntat 6 veckor utan någon egentlig förklaring över vad det är som händer!
    Vill ha chassit NU!

• Cilla R

panzermensch skrev 2009-02-25 09:49:35 följande:

Vilka väntar du av?
    Kidzshop
  • Cilla R

Nästa vecka ska chassit skickas! *wiii*

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16